Należący do Bankier.pl portal PRNews.pl, zaprezentował swoim użytkownikom odświeżoną szatę graficzną serwisu. PRNews.pl w nowej odsłonie to przede wszystkim nowa identyfikacja wizualna, zupełnie nowy wygląd strony głównej oraz wszystkich stron z wiadomościami i newsami. Zupełnie zmienione zostały także narzędzia występujące na portalu oraz szata graficzna newslettera PRNews.pl.
Portal PRNews.pl, obecny na rynku od 2002 roku, to serwis poświęcony zagadnieniom bankowości elektronicznej, marketingu i komunikacji z zakresu public relations instytucji finansowych. Pod adresem PRNews.pl odnaleźć można bogate zbiory wiadomości i artykułów powiązanych z bankowością elektroniczną i trendami w jej rozwoju. Dużą zaletą serwisu są także opracowania tematyczne, porównania i statystyki dotyczące tego dynamicznie rozwijającego się kanału dystrybucji usług bankowych. Użytkownikami serwisu PRNews.pl jest przede wszystkim średnia i wyższa kadra menedżerska instytucji finansowych, w tym pracownicy z działów odpowiedzialnych za komunikację marketingową i public relations banków, funduszy inwestycyjnych oraz firm ubezpieczeniowych.
Od 2006 roku portal PRNews.pl należy do Bankier.pl S.A. Zachodzące od tego czasu synergie pozwoliły na znacznie szybsze i bardziej funkcjonalne wdrożenie obecnych zmian na portalu PRNews.pl oraz przeniesienie zawartości całego portalu na nowe, szybsze serwery i łącza internetowe, dzięki czemu witryna będzie funkcjonowała sprawniej i jeszcze bardziej niezawodnie.
W nowej szacie graficznej PRNews.pl funkcjonują działy dobrze znane użytkownikom serwisu, jak Hyde Park, Wiadomości, Nasz Gość i inne. W serwisie pojawiły się także nowe zakładki, np. Inwestycje, Giełda, Patronaty PRNews.pl, które ułatwią nawigację po treści serwisu i uwypuklą informacje najczęściej poszukiwane przez użytkowników PRNews.pl.
„Idea serwisu pozostaje niezmieniona, informacje z zakresu bankowości i finansów użytkownicy znajdą w jednym miejscu. Dołożymy do nich garść ciekawostek, nowości z rynku oraz interesujące wywiady. Oprócz nowego wyglądu, który ułatwi korzystanie z PRNews.pl, w serwisie nic się nie zmieni, będziemy starali się cały czas dostarczać wartościowych treści” – mówi Michał Macierzyński, redaktor naczelny PRNews.pl.
PRNews.pl w nowej odsłonie to także odmienione logo, nawiązujące kolorystycznie do poprzedniego logotypu serwisu, a także nowa kreacja newslettera. Blisko 20 000 subskrybentów newslettera PRNews.pl będzie otrzymywało najnowsze informacje ze świata finansów w odświeżonej i bardziej przystępnej szacie graficznej. Wiadomości publikowane w newsletterze będą pogrupowane – analogicznie do treści prezentowanych w serwisie PRNews.pl. Dzięki tym zmianom, użytkownicy wortalu oraz czytelnicy newslettera będą mieli łatwy dostęp do informacji, na których im najbardziej zależy.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.