PRNews.pl w nowej szacie graficznej

Należący do Bankier.pl portal PRNews.pl, zaprezentował swoim użytkownikom odświeżoną szatę graficzną serwisu. PRNews.pl w nowej odsłonie to przede wszystkim nowa identyfikacja wizualna, zupełnie nowy wygląd strony głównej oraz wszystkich stron z wiadomościami i newsami. Zupełnie zmienione zostały także narzędzia występujące na portalu oraz szata graficzna newslettera PRNews.pl.
Portal PRNews.pl, obecny na rynku od 2002 roku, to serwis poświęcony zagadnieniom bankowości elektronicznej, marketingu i komunikacji z zakresu public relations instytucji finansowych. Pod adresem PRNews.pl odnaleźć można bogate zbiory wiadomości i artykułów powiązanych z bankowością elektroniczną i trendami w jej rozwoju. Dużą zaletą serwisu są także opracowania tematyczne, porównania i statystyki dotyczące tego dynamicznie rozwijającego się kanału dystrybucji usług bankowych. Użytkownikami serwisu PRNews.pl jest przede wszystkim średnia i wyższa kadra menedżerska instytucji finansowych, w tym pracownicy z działów odpowiedzialnych za komunikację marketingową i public relations banków, funduszy inwestycyjnych oraz firm ubezpieczeniowych.

Od 2006 roku portal PRNews.pl należy do Bankier.pl S.A. Zachodzące od tego czasu synergie pozwoliły na znacznie szybsze i bardziej funkcjonalne wdrożenie obecnych zmian na portalu PRNews.pl oraz przeniesienie zawartości całego portalu na nowe, szybsze serwery i łącza internetowe, dzięki czemu witryna będzie funkcjonowała sprawniej i jeszcze bardziej niezawodnie.

W nowej szacie graficznej PRNews.pl funkcjonują działy dobrze znane użytkownikom serwisu, jak Hyde Park, Wiadomości, Nasz Gość i inne. W serwisie pojawiły się także nowe zakładki, np. Inwestycje, Giełda, Patronaty PRNews.pl, które ułatwią nawigację po treści serwisu i uwypuklą informacje najczęściej poszukiwane przez użytkowników PRNews.pl.

„Idea serwisu pozostaje niezmieniona, informacje z zakresu bankowości i finansów użytkownicy znajdą w jednym miejscu. Dołożymy do nich garść ciekawostek, nowości z rynku oraz interesujące wywiady. Oprócz nowego wyglądu, który ułatwi korzystanie z PRNews.pl, w serwisie nic się nie zmieni, będziemy starali się cały czas dostarczać wartościowych treści” – mówi Michał Macierzyński, redaktor naczelny PRNews.pl.

PRNews.pl w nowej odsłonie to także odmienione logo, nawiązujące kolorystycznie do poprzedniego logotypu serwisu, a także nowa kreacja newslettera. Blisko 20 000 subskrybentów newslettera PRNews.pl będzie otrzymywało najnowsze informacje ze świata finansów w odświeżonej i bardziej przystępnej szacie graficznej. Wiadomości publikowane w newsletterze będą pogrupowane – analogicznie do treści prezentowanych w serwisie PRNews.pl. Dzięki tym zmianom, użytkownicy wortalu oraz czytelnicy newslettera będą mieli łatwy dostęp do informacji, na których im najbardziej zależy.

Wpisy promowane

Zobacz ofertę Wpisów promowanych.

Wydarzenia

- wydarzenie stacjonarne - wydarzenie online

Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!

Przewijanie do góry