CRM4Media to pierwszy pakiet do wspomagania zarządzania relacjami z klientami, partnerami i prasą przeznaczony dla agencji reklamowych, PR, domów mediowych i wydawnictw. Narzędzie ułatwia codzienną pracę z kontrahentami i pozwala na rozwijanie indywidualnych relacji z wybranymi osobami i firmami. Program umożliwia w łatwy sposób przygotować syntetyczną historię kontaktu oraz analizować efekty poszczególnych kampanii. Pakiet zaprojektowała firma konsultingowa Process4E.
CRM4Media przeznaczony jest dla małych i średnich firm (5-99 użytkowników) z sektora mediowego, działających na zasadzie B2B. Umożliwia gromadzenie dowolnej ilości danych, w postaci informacji i artykułów prasowych, ofert, historii kontraktów czy zdjęć. Jednocześnie w prosty i szybki sposób pozwala wyszukiwać i przeglądać zgromadzoną dokumentację. Dzięki funkcji raportowania CRM4Media pozwala porównywać efekty poszczególnych kampanii marketingowych oraz oceniać wydajność. CRM4Media pozwala też analizować postępy w realizacji projektów, a także na bieżąco kontrolować działania pod względem kosztów
„Za pomocą CRM4Media można z łatwością zarządzać relacjami z tysiącami klientów, partnerów oraz kontaktami z mediami. System powstał na bazie naszych doświadczeń. Dostrzegliśmy, że segment mediowy reprezentowany przez agencje reklamowe, Public Relations czy domy mediowe także potrzebuje narzędzia, które usprawniłoby codzienną pracę z Klientem. Tak, więc pakiet ma za zadanie z jednej strony wspomagać kształtowanie pozytywnych relacji z kontrahentami, z drugiej zaś usprawniać codzienną pracę firmy, dając możliwość zautomatyzowania czasochłonnych i uciążliwych czynności.” – powiedział Maciej Stanusch, CRM Practice Manager Process4E.
CRM4Media może również pełnić funkcję narzędzia wspomagającego organizację różnego rodzaju imprez i wydarzeń. Ułatwia przygotowanie listy gości oraz wysłanie spersonalizowanych zaproszeń. Pakiet wyposażono też w funkcję wysyłania zindywidualizowanych e-mailingów. Pozwala to na znaczną redukcję czasu przeznaczonego na dystrybucję notatek prasowych do dziennikarzy oraz firm.
CRM4Media jest dostępny w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej. Można go także zintegrować z innymi systemami, np. finansowo- księgowymi oraz z MS Office.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.