Po siedmiu miesiącach od oficjalnego startu serwisu społecznościowego Profeo.pl, spółka uruchomiła bliźniaczy portal na Ukrainie – Profeo.com.ua. To pierwszy serwis społecznościowy o charakterze biznesowym w tym kraju, który dostępny będzie w języku ukraińskim i rosyjskim.
Profeo.com.ua, to podobnie jak Profeo.pl, portal dla profesjonalistów, którzy chcą rozwijać się zawodowo, nawiązać kontakty lub znaleźć nową pracę. Osoba aktywna zawodowo może efektywnie zarządzać informacją o swojej karierze i budować relacje biznesowe udzielając się w grupach dyskusyjnych, na forach czy pisząc bloga. Dzięki serwisowi użytkownicy mogą także pozyskać rekomendacje od współpracowników, klientów i kontrahentów.
– Zdecydowaliśmy się na otwarcie Profeo na Ukrainie, ponieważ jest to kraj o ogromnym potencjale wzrostu. Nasz serwis ma tam duże szanse na sukces, m.in. dzięki możliwości skorzystania z naszego know-how z rynku polskiego. Tym bardziej, że przedsięwzięcie w Polsce odnosi kolejne sukcesy – dotychczas udało nam się pozyskać 90 000 użytkowników – komentuje Marcin Zabielski, prezes spółki Profeo sp. z o.o, która objęła 100% udziałów w spółce ukraińskiej.
Jedną z zalet Profeo.com.ua jest również jego szybka indeksacja w ukraińskich i rosyjskojęzycznych wyszukiwarkach. Dzięki temu profil zawodowy użytkownika będzie łatwy do znalezienia w sieci przez potencjalnych partnerów lub pracodawców.
– Dotychczas w naszym kraju nie było tego rodzaju serwisu dla profesjonalistów. Istniejące serwisy międzynarodowe nie spełniały swojej roli ze względu na barierę językową, teraz dużo łatwiej będzie budować sieci kontaktów. Tworząc ten serwis chcieliśmy też dać użytkownikom narzędzie do świadomego tworzenia własnej marki – dodaje dyrektor generalny Profeo.com.ua Maksym Nemesh.
Spółka Profeo Sp. z o.o., której inwestorem strategicznym jest Grupa Pracuj, nie wyklucza kolejnych inwestycji zagranicznych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.