IPFON – jedna z największych w Polsce sieci telefonii internetowej – uruchomiła program partnerski 'Poleć nas i zyskaj’. W ramach programu klienci IPFON’a, dzięki których rekomendacji do sieci przystąpi nowy użytkownik, będą premiowani bezpłatnymi minutami.
Każdy nowy użytkownik IPFON’a może wskazać osobę, która poleciła mu korzystanie z usług operatora, podając podczas rejestracji numer telefonu w sieci IPFON tej osoby. Po zakończeniu rejestracji, konto rekomendującego klienta automatycznie zasili ilość minut równa 20 proc. wartości pierwszego doładowania konta przez nowego użytkownika .
'Chcieliśmy wyróżnić klientów, których rekomendacje przyczyniają się do naszego rozwoju. Wprowadzony program partnerski zapewnia im bezpośrednią korzyść za takie rekomendacje. Dodatkową nagrodą – o której powinni pamiętać nasi klienci – jest także możliwość darmowych rozmów z włączonymi do sieci znajomymi’ – powiedział Przemek Siwek, Dyrektor Rozwoju sieci IPFON.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.