24 września 2002 roku Prokom Software SA zorganizuje dla dzieci z domów dziecka pokazy filmu „Haker”. W salach kin Silver Screen i Cinema City, w Warszawie, Łodzi, Gdyni, Krakowie i Katowicach, film „Haker” obejrzy ponad 1000 dzieci.
Prokom Software SA jest Głównym Sponsorem filmu Janusza Zaorskiego „Haker” propagującego informatykę wśród młodzieży. Pochodzący z domu dziecka główny bohater jest geniuszem komputerowym, który dzięki talentowi oraz posiadanej wiedzy odnosi sukces.
„Przesłanie wynikające z filmu jest na tyle ważne, że chcemy przekazać je tym dzieciom, które mają małe szanse na zobaczenie naszego filmu. Dlatego zaprosiliśmy dzieci z domów dziecka na równoległe pokazy filmu „Haker” w pięciu miastach. Przed seansami dla dzieci zorganizowane będą konkursy z atrakcyjnymi nagrodami związanymi z filmem. Mamy nadzieje, że nasza akcja sprawi dzieciom dużo radości” – powiedziała Beata Stelmach, Członek Zarządu Prokom Software SA.
W zaplanowanej przez Prokom Software SA akcji będzie uczestniczyć ponad 1000 dzieci. Każde z nich otrzyma mały prezent związany z filmem „Haker”. Do zdobycia będą również atrakcyjne nagrody, które będzie można wygrać w konkursach prowadzonych przed pokazem filmu przez aktorów oraz specjalnych animatorów. Konkurs dla dzieci w Warszawie poprowadzi Bartek Obuchowicz, jeden z pierwszoplanowych aktorów filmu „Haker”, grający w nim rolę wychowanka domu dziecka i zarazem genialnego informatyka.
Dzieci z domów dziecka przyjęły zaproszenie na pokaz filmu z entuzjazmem. „To bardzo wyjątkowe przedsięwzięcie. Dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych nie mają możliwości częstego wychodzenia do kina. Firmie Prokom Software SA należą się gorące podziękowania za wspaniały pomysł na akcję dla tych dzieci, o których często się zapomina.” – powiedział Jacek Maślankowski, Dyrektor Domu Dziecka nr 3 w Łodzi.
Partnerem akcji organizowanej przez Prokom Software SA została Gazeta Wyborcza Trójmiasto. Poczęstunek dla dzieci po seansach ufunduje TelePizza Poland Sp.z o.o oraz Pepsi Cola General Bottlers.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.