Przegląd prasy 2007-10-31

Opublikowano: 31 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Francuzi wsypali TP
Videostrada TP na siłę
Zamieszanie wokół Google PageRank
MultiLinia – nowa oferta GTS Energis
E-apteki mogą odmówić realizacji dużego zamówienia

Francuzi wsypali TP
France Telecom, właściciel TP, ujawnił dane na temat wdrażanych w Polsce usług. Raport pokazuje, że Grupa TP „mija się z prawdą”. Interia.pl
http://nt.interia.pl/news?inf=1002764news?inf=1002764&source=rss

Videostrada TP na siłę
Telekomunikacja Polska wcisnęła swojemu abonentowi usługę Videostrada mimo, że na terenie, gdzie mieszka klient operator nie ma możliwości technicznych do świadczenia takiej usługi. Z powodu zamieszania klient odcięty jest teraz od internetu. Interia.pl
http://nt.interia.pl/news?inf=1002614news?inf=1002614&source=rss

Zamieszanie wokół Google PageRank
W ubiegłym tygodniu Google PageRank kilku znanych stron i blogów wyraźnie spadł. W Sieci mówi się o tym, że Google atakuje w ten sposób strony udostępniające płatne linki. Przedstawiciele kalifornijskiej firmy twierdzą natomiast, że powody spadków mogą być różne. (DI) Dziennik Internautów
http://di.com.pl/news/17975,1.html

MultiLinia – nowa oferta GTS Energis
Firma GTS Energis poszerzyła swoją ofertę usług telekomunikacyjnych o propozycję skierowaną do klientów indywidualnych będących abonentami TP, którym zależy na tańszym abonamencie i niższych kosztach za połączenia telefoniczne. (di24) Dziennik Internautów
http://di.com.pl/news/17966,1.html

E-apteki mogą odmówić realizacji dużego zamówienia
Robienie zakupów w aptece internetowej jestproste i nie wymaga większych formalności. Jak znaleźćinteresujący nas produkt? Na stronie e-apteki wystarczy wejśćdo odpowiedniej kategorii (np. odchudzanie, dla sportowców,przeciwbólowe) lub skorzystać z wyszukiwarki, która znajdujesię na większości… Gazeta Prawna
http://www.gazetaprawna.pl/index.php?action=showNews&dok=2081.205.0.39.2.1.0.1.htm

Sylwester KozakPrzegląd prasy 2007-10-31

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.