Portal SLOWAWSIECI.com uruchomił w poniedziałek kolejny dział – przegląd prasy internetowej.
Przegląd prasy, to prezentacja najciekawszych artykułów ze wszystkich e-zinów wydawanych w Polsce. Serwis powstał jako antidotum na wzrastającą ilość tytułów prasy elektronicznej w Polsce.
– Nie chcieliśmy patrzeć na męczarnie, jakie towarzyszą internautom podczas wyboru e-pisma – mówi redaktor naczelny przeglądu – Mariusz Gajos. Tak, pisma sieciowe są bardzo słabej jakości, dlatego zamieszczenie w jednym miejscu najlepszych artykułów będzie swoistą nagrodą dla redakcji w zasadzie wszystkich zinów.
– Nie będziemy odmawiać publikacji artykułów nawet tym dopiero co powstałym tytułom. One szukają właśnie kogoś, kto wypromuje ich tytuł – mówi właściciel portalu – Karol Bancerz. Zdarza się i tak, że te początkujące są znacznie lepsze od tych z ugruntowaną pozycją – dodaje.
– W odróżnieniu od innych podobnych serwisów, przegląd nie będzie zawierać newsów. Ma to być odpowiedź na zapotrzebowanie rynku – mówi Katarzyna Chmielewska, szefowa działu informacyjnego portalu. Za kilka dni w portalu wystartuje katalog prasy w Internecie, który również powinien być interesujący dla czytelników polskiej e-prasy – dodaje Chmielewska.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.