Przetargi na obsługę Liberty Direct rozstrzygnięte

Rowland Communications, Gruppa 66 Ogilvy, Media Planning Group oraz Hypermedia będą pracowały na rzecz Liberty Direct – należącej do grupy Liberty Mutual marki ubezpieczeń komunikacyjnych dla klientów indywidualnych, która jesienią pojawi się na polskim rynku. Wszystkie firmy zostały wybrane w drodze przetargów zakończonych w maju tego roku.
Rowland Communications będzie obsługiwać markę Liberty Direct w zakresie PR korporacyjnego i produktowego, Gruppa 66 Ogilvy zajmie się realizacją strategii reklamowej, a MPG planowaniem i zakupem mediów. Firma Hypermedia będzie dostawcą kompleksowych rozwiązań w zakresie komunikacji i marketingu interaktywnego.

„Naszym założeniem przy tworzeniu marki Liberty Direct będzie koncentracja na kliencie w każdym obszarze działalności firmy – począwszy od zaproponowania dobrej jakości produktów w rozsądnej cenie, poprzez wysoką jakość serwisu, aż po rzetelną likwidację szkód. Wizerunek marki będzie budowany w sposób spójny ze strategią grupy Liberty Mutual, do której należy marka Liberty Direct. Założenia te będą wspierać wszystkie firmy współpracujące z nami w zakresie PR, reklamy oraz planowania mediów” – mówi Rafał Karski, Dyrektor Marketingu polskiego oddziału Liberty Seguros S.A.

Liberty Mutual jest międzynarodową grupą ubezpieczeniową świadczącą kompleksowe usługi w 24 krajach Ameryki, Europy i Azji. Firma działa w Stanach Zjednoczonych od 1912 roku i jest na tamtejszym rynku jedną z największych instytucji ubezpieczeniowych.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top