Rowland Communications, Gruppa 66 Ogilvy, Media Planning Group oraz Hypermedia będą pracowały na rzecz Liberty Direct – należącej do grupy Liberty Mutual marki ubezpieczeń komunikacyjnych dla klientów indywidualnych, która jesienią pojawi się na polskim rynku. Wszystkie firmy zostały wybrane w drodze przetargów zakończonych w maju tego roku.
Rowland Communications będzie obsługiwać markę Liberty Direct w zakresie PR korporacyjnego i produktowego, Gruppa 66 Ogilvy zajmie się realizacją strategii reklamowej, a MPG planowaniem i zakupem mediów. Firma Hypermedia będzie dostawcą kompleksowych rozwiązań w zakresie komunikacji i marketingu interaktywnego.
„Naszym założeniem przy tworzeniu marki Liberty Direct będzie koncentracja na kliencie w każdym obszarze działalności firmy – począwszy od zaproponowania dobrej jakości produktów w rozsądnej cenie, poprzez wysoką jakość serwisu, aż po rzetelną likwidację szkód. Wizerunek marki będzie budowany w sposób spójny ze strategią grupy Liberty Mutual, do której należy marka Liberty Direct. Założenia te będą wspierać wszystkie firmy współpracujące z nami w zakresie PR, reklamy oraz planowania mediów” – mówi Rafał Karski, Dyrektor Marketingu polskiego oddziału Liberty Seguros S.A.
Liberty Mutual jest międzynarodową grupą ubezpieczeniową świadczącą kompleksowe usługi w 24 krajach Ameryki, Europy i Azji. Firma działa w Stanach Zjednoczonych od 1912 roku i jest na tamtejszym rynku jedną z największych instytucji ubezpieczeniowych.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.