Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. – i Wisła Kraków – piłkarski Mistrz Polski, przedłużyły kontrakt o kolejny rok.
Logo sieci Era – sponsora strategicznego klubu – widnieje na koszulkach piłkarzy Wisły Kraków od roku. Zapisy umów przewidywały przedłużenie współpracy na kolejne sezony, ale jednocześnie uzależniały je od wyników sportowych drużyny „Białej Gwiazdy”.
Miniony rok, to dla piłkarzy Wisły Kraków 9 tytuł Mistrza Polski, a także ogromny wzrost popularności i prestiżu klubu oraz ludzi z nim związanych. W ciągu minionego sezonu Wisła Kraków awansowała też o ponad 20 miejsc w rankingu klubów, tworzonym przez Międzynarodową Federację Historyków i Statystyków Piłkarskich (IFFHS). Klub sportowy, drużyna piłkarska Wisły Kraków, trener Henryk Kasperczak wraz z całym sztabem szkoleniowym stanowią przykład profesjonalizmu, talentu i konsekwentnie realizowanego planu.
W ramach kolejnej umowy piłkarze klubu występować będą w specjalnie zaprojektowanych strojach. Ponadto Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o. o. ma prawo do wykorzystywania wizerunków wszystkich piłkarzy w planowanych działaniach
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.