Ogłoszone 12 sierpnia 2004r. wyniki Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. za drugi kwartał 2004r. umacniają pozycję firmy i jej oferty produktów i usług na polskim rynku telefonii komórkowej.
Ogólna liczba abonentów przekroczyła 7,5 miliona (wzrost o ponad 34% w porównaniu z drugim kwartałem 2003r.). Przychody Spółki zwiększyły się o ponad 15% – do 1,6 miliarda złotych. EBITDA wyniosła prawie 772 miliony złotych, niemal 54% więcej niż w tym samym okresie 2003r., a wskaźnik EBITDA wyniósł 47,9%. Zysk netto za II kwartał 2004r. zwiększył się do prawie 347 milionów złotych.
„Jestem dumny z wyników finansowych i pragnę jeszcze raz podkreślić, że Zarząd PTC konsekwentnie realizuje potrzebę inwestowania przez Spółkę wszystkich posiadanych środków w rozwój infrastruktury i usług.” – powiedział Bogusław Kułakowski, Prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o.
„Dzięki naszej strategii, telefonia komórkowa w Polsce jest dostępna praktycznie dla każdego. Oferuje coraz tańsze i korzystniejsze rozwiązania, pomaga tworzyć „społeczeństwo mobilne”. Niższe ceny rozmów i usług są możliwe dzięki odchodzeniu od subsydiowania telefonów. Pierwsi zaproponowaliśmy ofertę telefonu komórkowego zamiast telefonu stacjonarnego, pozwalającą na swobodę rozmawiania i spore oszczędności w domowym budżecie. Najwyższa jakość usług
w każdej niszy rynkowej – od prostych, głosowych, po wdrażanie najnowszych technologii – to nasz cel. Ogłoszone dziś testowe rozpoczęcie udostępniania klientom korporacyjnym usług telefonii UMTS, które jako pierwsi pokazaliśmy już trzy lata temu, to kolejny przykład realizacji obowiązków lidera rynku.” – dodał Bogusław Kułakowski.
Obecnie polski rynek telefonów na kartę jest prawdopodobnie najatrakcyjniejszą propozycją dla klientów w Europie. Rynek abonamentowy także rozpoczyna proces zmian, których celem jest rozwój oferty odpowiadającej zmieniającym się szybko potrzebom klientów.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.