Niedawno pisaliśmy o dołączeniu sieci Tesco do Kwit.pl – porównywarki codziennych zakupów, teraz twórcy kwit.pl prezentują kolejną nowość – publiczne koszyki i przycisk „Kup w Kwit.pl”.
Nowe usługi tworzone są we współpracy ze stronami kulinarnymi i blogerami. Dzięki publicznym koszykom będzie można łatwo zamówić wszystkie składniki niezbędne np. do wykonania konkretnej potrawy, której przepis znajduje się na stronie. Najbardziej popularne koszyki będą dodatkowo promowane na stronie głównej Kwit.pl
Kolejnym ułatwieniem jest przycisk „Kup w Kwit.pl” umożliwiający dodanie do koszyka wskazanych produktów. Do stworzenia takiego przycisku wystarczy podać słowa kluczowe lub kod kreskowy produktu. W tym modelu właściciel strony internetowej, na której jest przycisk, otrzymuje prowizję za sprzedaż.
Kwit.pl aktualnie współpracuje z czołowymi sklepami takimi jak Tesco, DoDomku.pl, BDSklep.pl, MarketBio.pl czy Tadex24.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.