Punch Punk S.A. planuje debiut na NewConnect

Punch Punk S.A. producent gier wideo na PC i konsole, złożył do Giełdy Papierów Wartościowych w trybie formalnym Dokument Informacyjny, w związku z planowanym debiutem na rynku NewConnect.

Działalność spółki koncentruje się na realizacji autorskich projektów oraz produkcji na zlecenie (ang. work for hire) z gatunku przygodowych, pierwszoosobowych i narracyjnych. Studio w ostatnich latach pozyskało finansowanie w ramach programów Kreatywna Europa i GameINN na działalność w segmencie produkcyjnym i rozwojowym. Procedurę związaną z  wprowadzeniem akcji serii A i serii B Punch Punk S.A. do alternatywnego sytemu obrotu koordynuje autoryzowany doradca INC S.A., którego spółka zależna – Dom Maklerski INC S.A., świadczył usługi oferowania akcji przy pozyskaniu kapitału dla spółki.

Złożenie Dokumentu Informacyjnego do Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie to kolejny krok, który poczyniliśmy w procesie dopuszczenia do obrotu giełdowego akcji spółki Punch Punk S.A. Mamy nadzieję, że debiut będzie możliwy w drugim kwartale. Aktualnie koncentrujemy się na realizacji bieżących projektów, m.in. prowadzimy prace nad dwoma tytułami własnymi, tj. Moonshine VR oraz AIDA, dla której gotowa jest wersja demonstracyjna alfa – powiedział Krzysztof Grudziński, prezes zarządu Punch Punk S.A.

Jednym z nadrzędnych celów Punch Punk jest stworzenie bogatego portfolio produktowego, co realizuje poprzez produkcję gier własnych oraz projektów na zlecenie z gatunku przygodowych, pierwszoosobowych i narracyjnych, dedykowanych na wszystkie popularne wśród graczy platformy, tj. PC, PlayStation 4, Xbox, Nintendo Switch oraz PS VR. Współpraca z zewnętrznymi podmiotami i tworzenie gier na zlecenie (tzw. work for hire), równolegle do produkcji własnych, jest elementem strategii, który ma zapewnić większą dywersyfikację wpływów finansowych w spółce.

W nawiązaniu do tego, w 2020 roku, Punch Punk podpisało sześć umów typu work for hire, w zakresie realizacji projektów: Fishing Adventure VR, Drug Dealer VR, Barn Finders VR, Godzilla VR, Eggs VR oraz Yach Mechanic Simulator na PC (2019 rok). Wśród dotychczas wydanych autorskich gier studia są natomiast This is the Zodiac Speaking, która trafiła do sprzedaży w drugiej połowie minionego roku oraz Apocalipsis: Harry at the End of the World, wyróżniona przez prestiżowy Guardian jako jedna z 10 najciekawszych gier indie na świecie. Harmonogram produkcji własnych spółki na lata 2022-2023 zakłada wydanie gier Moonshine VR oraz AIDA.

Do końca marca zamierzamy oddać wersję demonstracyjną gold master gry AIDA. Na tej podstawie, w ramach programu Kreatywna Europa, na nasze konto, do końca czerwca 2021 r., powinna wpłynąć kwota 137 tys. euro – tj. około 631 tys. zł w ramach podpisanej umowy dofinansowania. Pracujemy także nad  narzędziem do efektywnego tworzenia unikalnej warstwy artystycznej oddającej stylistykę komiksową w grach 3D o roboczej nazwie COSMOS, które zostanie wykorzystane m.in. w grze Moonshine w wersji na PC i VR. Dofinansowanie na ten cel otrzymaliśmy z sektorowego programu GameINN – dodał Krzysztof Grudziński.

Punch Punk Games w minionym roku przeprowadziło emisję akcji, w ramach której pozyskało około 1,5 mln zł. Harmonogram realizacji celów emisyjnych został rozpisany do końca 2023 roku.

Punk Games

Punch Punk Games zostało założone w 2017 roku. Model biznesowy studia zakłada produkcję gier o oryginalnej oprawie wizualnej połączonej z silną narracją i filmowym stylem opowiadania oraz realizację projektów na zlecenie. Spółka rozwija się także w obszarze wirtualnej rzeczywistości. Jednym z projektów, które dostosuje do wymagań platform VR-owych jest sprzedażowy hit Movie Games – Drug Dealer Simulator.

Debiutancka produkcja Punch Punk Games – Apocalipsis – Harry at the end of the world, została wyróżniona, m.in. przez prestiżowy Guardian, jako jedna z 10 najciekawszych gier Indie na świecie w 2017 roku.

Wpisy promowane

Wydarzenia

e-Commerce Polska awards
14.05.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry