Mieszkańcy Warszawy mogą brać udział w nietypowej akcji – „Punkty pełne dobra”. Dzięki aplikacji można przekazać punkty zdobyte podczas zakupów na cel dobroczynny.
W ramach akcji możemy wspierać aktywność w pięciu obszarach: wspieram dzieci, wspieram zwierzaki, dbam o wodę, dbam o powietrze oraz to dbam o siebie.
Po zakupie danego produktu skanujemy paragon w aplikacji Punkty Pełne Dobra, a po skorzystaniu z usługi w punkcie partnera – wpisujemy w aplikacji wartość tej usługi i sprzedawca zatwierdza ją specjalnym kodem. Następnie wskazujemy, na który obszar chcemy przeznaczyć zdobyte przez siebie punkty. Cała czynność trwa 2 sekundy – wyjaśnił Piotr Łukasiak, pomysłodawca i autor programu Punkty Pełne Dobra.
Do tej pory do programu weszły takie podmioty jak m.in.: Duracell, Tetley, Jan Niezbędny, Vitax. Do akcji licznie przystąpili właściciele warszawskich restauracji, m.in.: Bekef, Oishii Sushi, Da Gusto, Fratelli – Pizza and Pasta, Tandoor, Avangarda, Four Seasons, Kebab Emir, Restauracja Vega, Pub Bolek oraz punktów usługowych, m.in.: Skin Like Silk Clinique. Z każdym tygodniem przybywa nowych partnerów.
Użytkownicy, którzy zdecydują się przeznaczyć punkty na posiłki dla dzieci, dokarmianie zwierząt i dbanie o przyrodę wspierają jedną z trzech organizacji: Fundacja Pożywienie Darem Serca, Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami, Fundacja Nasza Ziemia.
Akcja promująca wejście aplikacji na rynek miała miejsce w Warszawie. Fanpage programu na Facebooku, założony niespełna miesiąc temu, liczy już blisko 4 000 osób.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
- Usługi firmy Mewa Textil-Service to szerokie spektrum działań, indywidualne doradztwo i międzynarodowe doświadczeniePo co marnować czas i zasoby na koordynowanie dostaw od wielu usługodawców, jeśli można to robić w sposób bardziej efektywny? ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...
- Shoper osiąga rekordowe wyniki finansowe w 2024 roku: 14,5 mld zł wartości transakcjiShoper, firma zajmująca się rozwiązaniami e-commerce w Polsce, opublikowała szacunkowe wyniki finansowe za 2024 rok, które wskazują na znaczący wzrost ...
- 7,5 mln użytkowników InPost PayUsługa InPost Pay zdobywa uznanie wśród klientów – już 7,5 mln zarejestrowanych użytkowników korzysta z szybszych i łatwiejszych zakupów online, ...
- Płatności odroczone w kinie, u fryzjera i w restauracji – 100 tysięcy użytkowników PayPoPłatności odroczone w kinie, u fryzjera, czy w restauracji? To już możliwe. PayPo rozszerza dostępność swojej wirtualnej karty. Od teraz ...