Mieszkańcy Warszawy mogą brać udział w nietypowej akcji – „Punkty pełne dobra”. Dzięki aplikacji można przekazać punkty zdobyte podczas zakupów na cel dobroczynny.
W ramach akcji możemy wspierać aktywność w pięciu obszarach: wspieram dzieci, wspieram zwierzaki, dbam o wodę, dbam o powietrze oraz to dbam o siebie.
Po zakupie danego produktu skanujemy paragon w aplikacji Punkty Pełne Dobra, a po skorzystaniu z usługi w punkcie partnera – wpisujemy w aplikacji wartość tej usługi i sprzedawca zatwierdza ją specjalnym kodem. Następnie wskazujemy, na który obszar chcemy przeznaczyć zdobyte przez siebie punkty. Cała czynność trwa 2 sekundy – wyjaśnił Piotr Łukasiak, pomysłodawca i autor programu Punkty Pełne Dobra.
Do tej pory do programu weszły takie podmioty jak m.in.: Duracell, Tetley, Jan Niezbędny, Vitax. Do akcji licznie przystąpili właściciele warszawskich restauracji, m.in.: Bekef, Oishii Sushi, Da Gusto, Fratelli – Pizza and Pasta, Tandoor, Avangarda, Four Seasons, Kebab Emir, Restauracja Vega, Pub Bolek oraz punktów usługowych, m.in.: Skin Like Silk Clinique. Z każdym tygodniem przybywa nowych partnerów.
Użytkownicy, którzy zdecydują się przeznaczyć punkty na posiłki dla dzieci, dokarmianie zwierząt i dbanie o przyrodę wspierają jedną z trzech organizacji: Fundacja Pożywienie Darem Serca, Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami, Fundacja Nasza Ziemia.
Akcja promująca wejście aplikacji na rynek miała miejsce w Warszawie. Fanpage programu na Facebooku, założony niespełna miesiąc temu, liczy już blisko 4 000 osób.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.