Pierwsze w Polsce radio ekonomiczno – biznesowe uruchomiło emisję pełnego programu i rozpoczęło kampanię reklamową.
2 września Radio PiN 102FM uruchomiło nadawanie pełnego programu. Adresowany jest do ludzi interesujących się gospodarką, profesjonalistów, otwartych na świat i nowe trendy (nie tylko w gospodarce i biznesie).
Równocześnie ruszyła kampania promocyjna Radia PiN 102FM. W kampanii będzie przede wszystkim wykorzystany walor wyrazistości i wyjątkowości. Radio PiN jest rozgłośnią skierowaną do ściśle określonej grupy odbiorców. Promocja będzie służyła przede wszystkim budowaniu marki, stworzenia „produktu”, który ma charakter ekskluzywny i elitarny. „Nie jest naszą ambicją ściganie się w „słupkach” słuchalności w grupie +15. Naszym celem jest dotarcie do grupy docelowej. Każdy przedstawiciel naszej grupy reprezentuje siłę nabywczą/konsumencką wielokrotnie wyższą niż przeciętny słuchacz radia”- twierdzi dyrektor marketingu i sprzedaży Radia PiN – Wojciech Danowski.
Kampania obejmuje zarówno część ATL (prasa, outdoor, kino, Internet) jak i BTL oraz prowadzone już od początku czerwca działania PR.
Kampania prasowa rozpoczęta z początkiem tego miesiąca będzie miała swoją kulminację po 12 września (data oficjalnej imprezy inaugurującej start radia). Planowany czas kampanii – 6 tygodni.
12.09.2002 rozpocznie się internetowa część kampanii, z wykorzystaniem portalu Onet.pl oraz serwisów ekonomiczno-finansowych (Expander.pl, Bankier, Biznespolska, Gazeta, Infor, Puls Biznesu, Biznesnet.pl, Kopernik, e-prawnik), która będzie trwała również do końca miesiąca.
Zespół radia to doświadczeni dziennikarze ekonomiczni (pochodzący między innymi z pisma Prawo i Gospodarka, portalu Expander.pl) oraz doświadczeni radiowcy (wywodzący się min. z BBC, Radia Zet, RMF FM i Radia Kolor). Antena rozgłośni będzie otwarta dla dziennikarzy spoza redakcji (Karolina Korwin-Piotrowska, Michał Wójcik, Grzegorz Miecugow, Jerzy Bekker, Jerzy Iwaszkiewicz, Jacek Mączka-Olszewski, Marek Wilhelmi ) oraz dla znanych ekspertów i felietonistów (m.in. Janusz Głowacki, Filip Łobodziński, Tomasz Wróblewski, Alicja Resich-Modlińska).
Rozgłośnia ma swoich korespondentów w Londynie i Nowym Jorku.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.