Krakowska spółka Mobiltek zajmie się promocją swojego nowego projektu, portalu randkowego www.dopary.pl. Serwis jest rozwijany pod własną marką oraz stanowi bazę dla tworzenia portali uruchamianych jako co-brand lub white label dla partnerów, chcących pod własną marką budować i rozwijać społeczności, korzystając z istniejącego już grona użytkowników. Pierwszym partnerem został Orange, który uruchomił właśnie kampanię dla społeczności Orange.dopary.pl.
Aktualnie portal oferuje wszystkie główne funkcjonalności, pozwalające na interakcję między użytkownikami, znane z innych tego typu serwisów w Polsce. Twórcy portalu zadbali także o to, aby zaoferować użytkownikom dodatkowe funkcjonalności ułatwiające komunikację oraz uatrakcyjniające korzystanie z serwisu, na przykład możliwość dodawania wizytówek głosowych do swojego profilu, dzięki którym można nie tylko zobaczyć ale również usłyszeć prezentującą się osobę. Dodatkowo w portalu zostały uruchomione usługi Shoutbox oraz Zobaczcie mnie, pozwalające użytkownikom na umieszczenie na stronie głównej prezentacji lub reklamy zachęcającej innych użytkowników do odwiedzenia prezentowanego w ten sposób profilu. Kolejne innowacje będę regularnie dodawane co 2-3 tygodnie, co pozwoli użytkownikom na odkrywanie i stopniowe zapoznawanie się z nowo wdrażanymi możliwościami portalu.
Większość opcji oferowanych w serwisie jest przystosowanych do użytku w telefonie komórkowym, a niektóre zaprojektowane usługi będą dostępne wyłącznie z komórki. Użytkownik, korzystający z mobilnej wersji serwisu pod adresem Dopary.mobi, będzie miał możliwość interakcji z innymi użytkownikami w każdym miejscu i o każdej porze. W celu realizacji tych założeń zostały wykorzystane takie technologie jak: SMS, MMS, WAP, IVR. Planowane jest także uruchomienie dla użytkowników portalu aplikacji w technologii J2ME przeznaczonej na telefony komórkowe.
Natomiast portale dla partnerów uruchamiane w co-brandingu lub jako white label umożliwiają znanym brand’om profesjonalne budowanie własnych społeczności przy minimalnych nakładach czasowych i finansowych. Pierwszym partnerem programu został operator komórkowy Orange, dla którego użytkowników została przygotowana specjalna wersja serwisu Orange.dopary.pl. Kolejne znane marki już niebawem rozpoczną własne kampanie.
W celu aktywizacji randkowiczów, portal będzie organizował liczne konkursy z nagrodami, którymi będą m.in. zestawy komórkowe, zaproszenia do kina, restauracji czy teatru. W pierwszej kolejności zaplanowano przeprowadzenie konkursu Walentynkowego dla użytkowników sieci Orange.
Podstawowym obszarem działalności krakowskiej spółki Mobiltek S.A. jest agregacja usług SMS oraz świadczenie usług z zakresu mobilnych usług finansowych. Ponadto Mobiltek zajmuje się projektowaniem i rozwojem nowoczesnych aplikacji przeznaczonych na telefony komórkowe.
www.dopary.pl
Wpisy promowane
- Mewa inwestuje w system doboru rozmiaru odzieży oparty na sztucznej inteligencjiDostawca usług tekstylnych firma Mewa kontynuuje swój rozwój, zapewniając sobie większościowe udziały w startupie, jakim jest Esenca Digital Workwear S.R.L. ...
- Zadbaj o właściwą kondycję psychiczną swoich pracownikówDzisiejsze czasy charakteryzują się szybkim tempem życia, które w połączeniu z presją związaną z rywalizacją na coraz bardziej konkurencyjnym rynku ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
- Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.