Właśnie ukazał się nowy raport poświęcony liderom SEO w 2014 roku. Jego autor sprawdził, które serwisy w swoich branżach spisały się najlepiej. Ile słów kluczowych posiadają? Jaki ruch udało im się wygenerować?
Dzisiejsze SEO, to nie jest już pozyskiwanie jak największej ilości odnośników do naszego serwisu. Skuteczna kampania SEO to świadome budowanie wizerunku firmy w internecie. Z trendu w regułę zamieniło się wykorzystywanie między innymi content marketingu jako jednego z narzędzi skutecznej kampanii w wyszukiwarkach. Większość uwzględnionych firm w raporcie wie o tym, dlatego ich serwisy możemy zobaczyć w wynikach – przekonuje Wojciech Przekop, autor opracowania.
Założeniem projektu „Raport SEO 2014 – Liderzy poszczególnych branż” było wyłonienie liderów poszczególnych branż pod względem widoczności w wynikach naturalnych Google. Wyniki zebrane zostały z każdego miesiąca minionego roku, a rezultaty w raporcie to ich średnia roczna wartość. Kryterium wyboru lidera danej branży był średni szacunkowy ruch z wyników naturalnych.
Raport powstał na podstawie danych zebranych przez system SemStorm. Nasza Redakcja objęła go swoim patronatem medialnym. Pełną treść raportu znaleźć można pod tym adresem.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!