Readability, projekt umożliwiający czytanie tekstów internetowych bez zbędnych „dodatków”, zaktualizował swój cennik. Projekt rezygnuje z kont premium, zachęca jednak do dobrowolnego wspierania wydawców.
Użytkownicy, którzy do tej pory korzystali z wersji darmowej Readability otrzymali właśnie dostęp do funkcji zarezerwowanych dla kont premium. Mają możliwość nieograniczonego korzystania z listy artykułów, ulubionych czy archiwum. Wszyscy użytkownicy mogą czytać treść artykułów „wyciągniętą” ze stron i pozbawioną reklam, nawigacji i innych „dodatków”.
Przede wszystkim chcieliśmy oddzielić różnice pomiędzy dostępem do funkcji, a wsparciem twórców treści. Po drugie zaś zachować otwartość Readability, tak, by projekty integrujące się z naszym serwisem miały dostęp do wszystkich funkcji, bez limitu – powiedział Chris Dary, dyrektor ds. technologicznych.
W lutym 2011 roku projekt Readability konfrontował się z zarzutami o kopiowanie treści internetowych wydawców. Wprowadzono wtedy opcjonalną opłatę premium w wysokości 5 dolarów miesięcznie, z której 3,5 dolara trafiało do wydawców, których treści użytkownicy konsumowali.
Rezygnacja z tego typu opłaty może oznaczać, że jej wprowadzenie nie odniosło dużego sukcesu. Użytkownicy wciąż jednak mogą wesprzeć wydawców – tym razem dowolną kwotą, w dowolnym momencie, zachęcają twórcy Readability. Pytanie tylko czy użytkownicy będą skorzy do takich datków?
Readability — Read comfortably anytime, anywhere. from Arc90 on Vimeo.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.