Real Estate Tech: nowy program łączący branżę nieruchomości i startupy

Opublikowano: 8 grudnia 2017. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

The Heart, europejskie centrum współpracy korporacji i startupów, uruchamia międzynarodowy program Real Estate Tech. Inicjatywa, której partnerami są JLL, EY i Ghelamco, ma na celu połączenie gotowych do skalowania startupów zmieniających rynek nieruchomości komercyjnych oraz dużych firm działających w tym obszarze.

Rezultatem współpracy ma być zbudowanie międzynarodowej społeczności innowatorów obszaru PropTech, którzy wspólnie definiują główne wyzwania branży i realizują pionierskie wdrożenia nowych technologii. Roczny program zostanie uruchomiony w pierwszym kwartale 2018 roku i będzie podzielony na trzy obszary specjalistyczne: cyberbezpieczeństwo i prywatność, sztuczna inteligencja oraz human experience w branży nieruchomości. Spotkania korporacji i startupów w ramach programu The Heart zorganizuje w Londynie, Warszawie i Dubaju.

Nieruchomości komercyjne, takie jak biura czy sklepy, przechodzą cyfrową transformację. Dzięki zastosowaniu technologii możliwe jest obniżenie kosztów, zwiększenie wydajności oraz stworzenie nowych i lepszych doświadczeń zarówno klientów i pracowników – mówi Tomasz Rudolf, prezes The Heart.

Ostatni raport przygotowany przez JLL “Workspace, reworked”, wskazuje, że wykorzystanie dużych zbiorów danych i nową generację inteligentnych budynków, może pomóc zwiększyć wydajność i doświadczenia pracowników. JLL sugeruje, że posiadanie powierzchni biurowej, którą można łatwo dostosować i wykorzystać na różne sposoby, w różnych okresach, może również umożliwić wzrost wynajmu i wyceny dla inwestorów.

Dawid ZarazińskiReal Estate Tech: nowy program łączący branżę nieruchomości i startupy

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.