The Heart, europejskie centrum współpracy korporacji i startupów, uruchamia międzynarodowy program Real Estate Tech. Inicjatywa, której partnerami są JLL, EY i Ghelamco, ma na celu połączenie gotowych do skalowania startupów zmieniających rynek nieruchomości komercyjnych oraz dużych firm działających w tym obszarze.
Rezultatem współpracy ma być zbudowanie międzynarodowej społeczności innowatorów obszaru PropTech, którzy wspólnie definiują główne wyzwania branży i realizują pionierskie wdrożenia nowych technologii. Roczny program zostanie uruchomiony w pierwszym kwartale 2018 roku i będzie podzielony na trzy obszary specjalistyczne: cyberbezpieczeństwo i prywatność, sztuczna inteligencja oraz human experience w branży nieruchomości. Spotkania korporacji i startupów w ramach programu The Heart zorganizuje w Londynie, Warszawie i Dubaju.
Nieruchomości komercyjne, takie jak biura czy sklepy, przechodzą cyfrową transformację. Dzięki zastosowaniu technologii możliwe jest obniżenie kosztów, zwiększenie wydajności oraz stworzenie nowych i lepszych doświadczeń zarówno klientów i pracowników – mówi Tomasz Rudolf, prezes The Heart.
Ostatni raport przygotowany przez JLL “Workspace, reworked”, wskazuje, że wykorzystanie dużych zbiorów danych i nową generację inteligentnych budynków, może pomóc zwiększyć wydajność i doświadczenia pracowników. JLL sugeruje, że posiadanie powierzchni biurowej, którą można łatwo dostosować i wykorzystać na różne sposoby, w różnych okresach, może również umożliwić wzrost wynajmu i wyceny dla inwestorów.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.