W październiku Agito.pl zaprezentuje się w zupełnie nowej odsłonie. Zmiany te są kluczowym elementem długofalowej strategii marketingowej. Firma chce odświeżyć
i wzmocnić markę Agito.
W październiku zakończony zostanie proces odświeżenia całej identyfikacji wizualnej Agito.pl. Nowej odsłonie witryny będzie towarzyszyć stopniowe wprowadzanie szeregu funkcjonalności usprawniających korzystanie z serwisu, oraz stworzenie sekcji poradnikowej. Cały proces będzie wspierała intensywna kampania marketingowa.
„Znajdujemy się obecnie na kluczowym etapie naszego rozwoju. Nowe logo i wygląd serwisu są tego symbolicznym odzwierciedleniem. Chcemy umacniać naszą markę i uczynić z niej intuicyjny odpowiednik największego internetowego hipermarketu z elektroniką użytkową.” – mówi Prezes Zarządu Tomasz Sypuła. „W nowej odsłonie serwisu bardzo ważnym elementem jest zawartość merytoryczna. Rozbudowaliśmy opisy produktów, a już wkrótce wprowadzimy specjalną sekcję poradnikową, dzięki której chcemy ułatwić naszym klientom wybór urządzeń, które będą najlepiej odpowiadały ich potrzebom.”
Symbolika nowego logo, kolorystyka oraz zastosowane motywy graficzne są spójne z wizerunkiem Agito, jako nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmy. Podczas tworzenia nowej odsłony witryny największy nacisk położono na użyteczność, czytelność oraz łatwość obsługi serwisu.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!