W październiku Agito.pl zaprezentuje się w zupełnie nowej odsłonie. Zmiany te są kluczowym elementem długofalowej strategii marketingowej. Firma chce odświeżyć
i wzmocnić markę Agito.
W październiku zakończony zostanie proces odświeżenia całej identyfikacji wizualnej Agito.pl. Nowej odsłonie witryny będzie towarzyszyć stopniowe wprowadzanie szeregu funkcjonalności usprawniających korzystanie z serwisu, oraz stworzenie sekcji poradnikowej. Cały proces będzie wspierała intensywna kampania marketingowa.
„Znajdujemy się obecnie na kluczowym etapie naszego rozwoju. Nowe logo i wygląd serwisu są tego symbolicznym odzwierciedleniem. Chcemy umacniać naszą markę i uczynić z niej intuicyjny odpowiednik największego internetowego hipermarketu z elektroniką użytkową.” – mówi Prezes Zarządu Tomasz Sypuła. „W nowej odsłonie serwisu bardzo ważnym elementem jest zawartość merytoryczna. Rozbudowaliśmy opisy produktów, a już wkrótce wprowadzimy specjalną sekcję poradnikową, dzięki której chcemy ułatwić naszym klientom wybór urządzeń, które będą najlepiej odpowiadały ich potrzebom.”
Symbolika nowego logo, kolorystyka oraz zastosowane motywy graficzne są spójne z wizerunkiem Agito, jako nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmy. Podczas tworzenia nowej odsłony witryny największy nacisk położono na użyteczność, czytelność oraz łatwość obsługi serwisu.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.