PizzaPortal, serwis dzięki któremu możemy zamówić jedzenie online z dostawą do domu, odświeża swój wizerunek. Nowe logo, nowa strona i uproszczony proces zamawiania mają zachęcić użytkowników do częstszych zakupów.
Serwis PizzaPortal działa na rynku polskim od 2010 roku i skupia oferty restauracji w blisko 400 polskich miejscowościach. 21 grudnia 2015 roku zespół tego portalu wprowadził nową stronę mobilną serwisu, która już w pierwszym miesiącu działania przełożyła się na duży wzrost zamówień. To był pierwszy etap planu aktualizacji produktów firmy.
Kolejnym krokiem rebrandingu PizzaPortal było unowocześnienie strony internetowej.
Więcej niż połowa wszystkich zamówień przez PizzaPortal pochodzi z „dużej” strony, więc wiedzieliśmy, że właśnie wdrożenie zmian do niej jest dla nas najistotniejsze. Nowa funkcja na stronie desktopowej ma dziesięciokrotnie większy wpływ niż ta sama na stronie mobilnej. Nowa strona jest stworzona tak, aby każdy użytkownik, niezależnie od posiadanego urządzenia mógł z niej skorzystać. Stosujemy strategię podobną do znanego z systemów mailowych podejścia „catch-all” dzięki czemu klient zawsze z powodzeniem złoży zamówienie, nawet gdy nie ma zainstalowanej aplikacji mobilnej lub gdy korzysta z wyjątkowo egzotycznego urządzenia – powiedział Marcin Zaremba, Head of Product PizzaPortal.
My poszliśmy krok dalej niż „RWD” i zdecydowaliśmy się na wariację „Fluid RWD” – dzięki temu wygląd serwisu płynnie dostosowuje się do zachowania użytkownika i urządzenia. Tym samym jesteśmy gotowi na każdy wariant urządzeń, który pojawi się w przyszłości – nasz serwis będzie na to przygotowany – dodał Marcin Zaremba.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.