Reklama behawioralna – poznaj jej tajemnicę

Predykcyjne Targetowanie Behawioralne jako technologia nowej generacji oferuje możliwość bardzo efektywnej identyfikacji grup celowych. Kluczowym elementem działań jest tu skupienie się na konwersji i tak naprawdę to aby planować dotarcie do ludzi i ich zainteresowań, a nie do kontentu witryn.
Efektywna monetyzacja i zagospodarowanie przestrzeni reklamowej serwisów internetowych staję się coraz bardziej istotne. Jednakże planowanie napotyka na bariery nie do przezwyciężenia, które nie pozwalają w pełni wykorzystać potencjału grup celowych. Oczywistym staję się, iż planowanie mediów powinno skupiać się na aspekcie jakościowym, w dobie coraz bardziej ograniczonych przestrzeni reklamowych.
 
Więcej informacji o behawioryzmie reklamowym podczas konferencji @rewolucja biznesu – 12 maja 2008

www.internet.nf.pl/Wyklad/403

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top