Największy polski portal wprowadza OnetKontekst: system umożliwiający wyświetlanie reklam internetowych na serwisach www zewnętrznych w stosunku do Onet.pl. Portal oferuje niezależnym witrynom internetowym udział w zyskach dzięki wyświetlaniu boksów reklamowych.
Chcemy, poprzez OnetKontekst, otworzyć nowe, szersze perspektywy dla współpracy z sieciami reklamowymi oraz zewnętrznymi serwisami kontentowymi. Idea projektu jest prosta: nie tracić własnego czasu na szukanie reklamodawców – zrobimy to za naszych partnerów. Wystarczy podjęcie odpowiedniej decyzji; bez jakichkolwiek kosztów znajdziemy odpowiednie reklamy dla przyłączonego do OnetKontekst serwisu stwierdził Rafał Marek, kierownik projektu.
Oferowany model współpracy jest przejrzysty: już przy zgłoszeniu akcesu, klient od razu poznaje swój udział w spodziewanych zyskach; każdego partnera traktuje się indywidualnie: może na bieżąco monitorować m.in. wysokość przychodów, ilość wyświetleń reklam oraz kliknięć. Właściciel strony, który zgłosił akces do systemu, sam decyduje o miejscu, kolorystyce i wielkości wyświetlanych reklam.
Partnerzy samodzielnie dokonują wyboru słów kluczowych opisujących zawartość przyłączanego serwisu WWW, co ma istotny wpływ na zwiększenie efektywności przekazu, głównie poprzez to, że na stronie wyświetlają się reklamy ściśle z nimi związane. Jeżeli w serwisie poruszane są różnorodne tematy, można wpisać adresy WWW poszczególnych podstron.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.