Najpopularniejszym serwisem sportowym w czerwcu 2006 był serwis sportowy Onet.pl. Skorzystało z niego 4,4 mln użytkowników.
Radosław Kucko, dyrektor ds. badań i analiz Grupy Onet: opublikowane właśnie czerwcowe wyniki badania Megapanel PBI/Gemius pozwalają ocenić, jak mistrzostwa świata w piłce nożnej wpłynęły na wyniki oglądalności serwisów sportowych w polskim internecie. Wyprzedziliśmy zdecydowanie serwisy: WP, Interii i Gazety.pl które zanotowały w sumie odwiedziny 4,5 mln użytkowników, a więc tylko o 0,1 mln więcej niż tylko jeden serwis sportowy Onetu.
W sumie na 4 wspomnianych serwisach internauci wykonali 340 mln odsłon, z czego na samym Onecie około 200 mln. Stanowi to prawie 60 proc. wszystkich odsłon na serwisach sportowych wymienionych portali. Onet zanotował 2,4 raza wiecej odsłon niż serwis Wirtualnej Polski (6,2 raza więcej niż serwis sportowy Interii i 6,7 raza wię-cej niż serwis sportowy Gazety.pl.
Największy polski portal zajął drugą pozycję w rankingu liczby użytkowników ustępując jedynie Google.pl i pozostając najbardziej popularnym spośród polskich portali.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.