Samodzielna rekrutacja pracowników nie zawsze jest dobrym pomysłem.
Jako przedsiębiorca na pewno wiesz doskonale, jakiego rodzaju specjalistów potrzebujesz w swojej firmie i byłbyś w stanie z łatwością wyłuskać ich z rynku pracy, jednak musiałbyś na to zadanie poświęcić zbyt dużo swojego cennego czasu. I tu z pomocą przychodzi agencja rekrutacyjna. Zlecając jej rekrutację zaoszczędzisz czas i nerwy, a jednocześnie zagwarantujesz sobie najlepsze wyniki. Jeśli nigdy wcześniej nie korzystałeś z usług agencji rekrutacyjnej, z pewnością masz w związku z tym mnóstwo wątpliwości. Pomożemy Ci je rozwiać.
Jak wygląda współpraca z agencją rekrutacyjną?
Współpraca z agencją rekrutacyjną zawsze zaczyna się od nawiązania kontaktu – możesz przyjść do jej siedziby, zadzwonić lub wysłać e-mail. Kolejny krok to ustalenie szczegółów współpracy i podpisanie umowy. Na tym etapie musisz dać się poznać agencji rekrutacyjnej, przedstawić jej cele przyświecające Twojej firmie i jej strategię rozwoju, a także zdefiniować swoje potrzeby i oczekiwania względem poszukiwanego pracownika lub pracowników. Na tej podstawie agencja rekrutacyjna przygotuje szczegółowy projekt określający najlepsze, idealnie dopasowane do wymogów Twoich, Twojej firmy i Twojej branży, narzędzia rekrutacji oraz przewidywany czas jej trwania. Po uzyskaniu Twojej akceptacji specjaliści ds. rekrutacji zaczną działać: uruchomią swoje kontakty, roześlą ogłoszenia, wyselekcjonują z nadesłanych CV najbardziej obiecujących kandydatów, przeprowadzą z nimi rozmowy kwalifikacyjne, a następnie dokonają fachowej oceny ich kompetencji i przedstawią Ci swoje rekomendacje. Ostateczny wybór nowego pracownika lub pracowników będzie oczywiście należeć do Ciebie.
Ile kosztują usługi agencji rekrutacyjnej?
Rekrutacja pracowników, zwłaszcza wysoko wykwalifikowanych specjalistów lub kierowników, jest bardzo czaso- i pracochłonna, wymaga też zaangażowania oraz specyficznych kompetencji, dogłębnej znajomości rynku pracy i bogatej wiedzy popartej doświadczeniem. Dlatego decydując się na nawiązanie współpracę z agencją rekrutacyjną, musisz przygotować się na koszta. Ich wysokość zależy od wielu czynników, miedzy innymi od czasu trwania procesu rekrutacyjnego i potrzebnych zasobów (technicznych i ludzkich), zwykle waha się jednak w granicach od kilku do kilkunastu tysięcy złotych.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.