Już za niespełna 2 tygodnie rozpocznie się 3-dniowy Kongres Akademii Briefu podczas II edycji RemaDays – Międzynarodowych Dni Marketingu i Reklamy. W dniach 07-09 lutego 2006 roku, na powierzchni około 10 000 m2 spotka się od 5000 do 10 000 praktyków branży.
Został już ustalony i opublikowany plan kongresu, który w tym roku dotyczyć będzie głównie analizy branży marketingowej i reklamowej. W każdym dniu zostanie poruszony inny temat związany z nowoczesnymi rozwiązaniami w działaniach marketingowych: przedstawienie sytuacji na rynku polskim i niemieckim, marketingu w hotelarstwie oraz marketing związany z internetem. Gościem specjalnym będzie Pan Thorsten Luetzler, który jest szefem sekcji międzynarodowej Niemieckiego Stowarzyszenia Public Relations (DPRG – Deutsche Public Relations Gesellschaft) oraz managerem ds. komunikacji w koncernie Bayer AG.
Poza kongresem zobaczyć będzie można część wystawienniczą podzieloną na 3 sektory i są to: Profesjonalny Salon Upominków Reklamowych – prezentacja około 150 największych dostawców upominków reklamowych z kraju i zagranicy. Dni Otwarte Marketingu i Komunikacji wraz z Kongresem oraz Specjalistyczne Targi Urządzeń i Usług w Reklamie prezentujące systemy wystawiennicze, materiały oraz maszyny do produkcji reklam, pos-y, banki zdjęć, reklamę wizualną oraz druk cyfrowy.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.