Wraz z rozpoczęciem sezonu rowerowego jedna z popularniejszych marek rowerowych – Merida – rozpoczęła akcję promocyjną w internecie. Za działania odpowiada AMP Media.
AMP Media jest odpowiedzialna za realizację, począwszy od opracowania koncepcji, przygotowania kreacji graficznych, przez zaprojektowanie mediów i ostatecznie prowadzenie działań.
Kampania dla Merida Polska prowadzona jest na największych portalach tematycznych, w wyszukiwarce dzięki AdWords, Facebooku oraz w serwisach z kuponami rabatowymi. Działania mają na celu również budowę bazy mailingowej, zachętą do zapisania się do newslettera jest darmowy poradnik „Jak zostać mistrzem” ze wskazówkami mistrza i mistrzyni świata startujących na rowerach Merida: Rui Costy (kolarstwo szosowe) i Gunn-Rity Dahle Flesji (MTB).
Organizując kampanię reklamową prowadzimy zakup mediów w modelu RTB wykorzystując nasze autorskie narzędzie RTB Tracker. Rozwiązanie to umożliwia dotarcie z przekazem reklamowym do ściśle wyselekcjonowanej grupy odbiorców, której zainteresowania, zbadane na podstawie dotychczasowej aktywności w sieci, są zbieżne z ofertą klienta – powiedział Maciej Dądela z Grupy AMP Media.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!