Wraz z rozpoczęciem sezonu rowerowego jedna z popularniejszych marek rowerowych – Merida – rozpoczęła akcję promocyjną w internecie. Za działania odpowiada AMP Media.
AMP Media jest odpowiedzialna za realizację, począwszy od opracowania koncepcji, przygotowania kreacji graficznych, przez zaprojektowanie mediów i ostatecznie prowadzenie działań.
Kampania dla Merida Polska prowadzona jest na największych portalach tematycznych, w wyszukiwarce dzięki AdWords, Facebooku oraz w serwisach z kuponami rabatowymi. Działania mają na celu również budowę bazy mailingowej, zachętą do zapisania się do newslettera jest darmowy poradnik „Jak zostać mistrzem” ze wskazówkami mistrza i mistrzyni świata startujących na rowerach Merida: Rui Costy (kolarstwo szosowe) i Gunn-Rity Dahle Flesji (MTB).
Organizując kampanię reklamową prowadzimy zakup mediów w modelu RTB wykorzystując nasze autorskie narzędzie RTB Tracker. Rozwiązanie to umożliwia dotarcie z przekazem reklamowym do ściśle wyselekcjonowanej grupy odbiorców, której zainteresowania, zbadane na podstawie dotychczasowej aktywności w sieci, są zbieżne z ofertą klienta – powiedział Maciej Dądela z Grupy AMP Media.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.