Powstała nowa sieć reklamowa Royal Ad, skupiająca witryny internetowe docierające do konsumentów dóbr luksusowych.
Royal Ad to sieć stworzona z myślą o potrzebach reklamowych producentów i dystrybutorów towarów ekskluzywnych. Firma zapewniać ma kompleksowe rozwiązania marketingowe – głównie w obszarze reklamy online (display, mobile, mailing), jak również oferuje działania promocyjne w wybranych tytułach prasowych oraz reklamę niestandardową podczas takich wydarzeń, jak gale biznesu, sztuki, mody.
W radzie nadzorczej Royal Ad zasiadł Marcin Woźniak, reprezentujący fundusz inwestycyjny Knowledge Hub, od 14 lat związany z branżą online. Prezesem zarządu został Marcin Rupiński, działający w reklamie internetowej od ponad 12 lat, wcześniej związany z Goldbach Audience (poprzednio ARBO Interactive).
Za obsługę klientów agencyjnych oraz ich budżetów reklamowych odpowiada Jan Domański od ponad 8 lat zajmujący się reklamą internetową, ostatnio wspierając zespół PixAd. Portfolio rozbudowuje Maja Janicka, zajmująca się do niedawna social media w jednej z londyńskich firm.
Oferta Royal Ad jest odpowiedzią na potrzeby rynku, na którym brakowało właściwej propozycji dla wymagających producentów dóbr luksusowych. Proponujemy reklamę w prestiżowych witrynach docierającą do potwierdzonych konsumentów. Wiemy, że wizerunek marki luksusowej musi być kompletny, również jeżeli chodzi o promocję – powieział Marcin Rupiński.
Obecnie spółka współpracuje z ponad 70 witrynami internetowymi, pogrupowanymi w kilku kategoriach tematycznych: Luksus, Biznes, Sztuka, Pasja, Nieruchomości i Turystyka, Technologia. Klienci mają możliwość reklamowania się m.in na stronach: Business Centre Club (bcc.org.pl), Polsko-Brytyjskiej Izby Handlowej (bpcc.org.pl), czy też w witrynach traktujących o ekskluzywnych aukcjach dzieł sztuki (artinfo.pl, rynekisztuka.pl).
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.