Royal Ad: debiutuje nowa sieć reklamowa

Opublikowano: 28 października 2013. Kategoria: Rynek. Tagi:

Powstała nowa sieć reklamowa Royal Ad, skupiająca witryny internetowe docierające do konsumentów dóbr luksusowych.

Royal AdRoyal Ad to sieć stworzona z myślą o potrzebach reklamowych producentów i dystrybutorów towarów ekskluzywnych. Firma zapewniać ma kompleksowe rozwiązania marketingowe – głównie w obszarze reklamy online (display, mobile, mailing), jak również oferuje działania promocyjne w wybranych tytułach prasowych oraz reklamę niestandardową podczas takich wydarzeń, jak gale biznesu, sztuki, mody.

W radzie nadzorczej Royal Ad zasiadł Marcin Woźniak, reprezentujący fundusz inwestycyjny Knowledge Hub, od 14 lat związany z branżą online. Prezesem zarządu został Marcin Rupiński, działający w reklamie internetowej od ponad 12 lat, wcześniej związany z Goldbach Audience (poprzednio ARBO Interactive).

Za obsługę klientów agencyjnych oraz ich budżetów reklamowych odpowiada Jan Domański od ponad 8 lat zajmujący się reklamą internetową, ostatnio wspierając zespół PixAd. Portfolio rozbudowuje Maja Janicka, zajmująca się do niedawna social media w jednej z londyńskich firm.

Oferta Royal Ad jest odpowiedzią na potrzeby rynku, na którym brakowało właściwej propozycji dla wymagających producentów dóbr luksusowych. Proponujemy reklamę w prestiżowych witrynach docierającą do potwierdzonych konsumentów. Wiemy, że wizerunek marki luksusowej musi być kompletny, również jeżeli chodzi o promocję – powieział Marcin Rupiński.

Obecnie spółka współpracuje z ponad 70 witrynami internetowymi, pogrupowanymi w kilku kategoriach tematycznych: Luksus, Biznes, Sztuka, Pasja, Nieruchomości i Turystyka, Technologia. Klienci mają możliwość reklamowania się m.in na stronach: Business Centre Club (bcc.org.pl), Polsko-Brytyjskiej Izby Handlowej (bpcc.org.pl), czy też w witrynach traktujących o ekskluzywnych aukcjach dzieł sztuki (artinfo.pl, rynekisztuka.pl).

Dawid ZarazińskiRoyal Ad: debiutuje nowa sieć reklamowa

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.