Powstała nowa sieć reklamowa Royal Ad, skupiająca witryny internetowe docierające do konsumentów dóbr luksusowych.
Royal Ad to sieć stworzona z myślą o potrzebach reklamowych producentów i dystrybutorów towarów ekskluzywnych. Firma zapewniać ma kompleksowe rozwiązania marketingowe – głównie w obszarze reklamy online (display, mobile, mailing), jak również oferuje działania promocyjne w wybranych tytułach prasowych oraz reklamę niestandardową podczas takich wydarzeń, jak gale biznesu, sztuki, mody.
W radzie nadzorczej Royal Ad zasiadł Marcin Woźniak, reprezentujący fundusz inwestycyjny Knowledge Hub, od 14 lat związany z branżą online. Prezesem zarządu został Marcin Rupiński, działający w reklamie internetowej od ponad 12 lat, wcześniej związany z Goldbach Audience (poprzednio ARBO Interactive).
Za obsługę klientów agencyjnych oraz ich budżetów reklamowych odpowiada Jan Domański od ponad 8 lat zajmujący się reklamą internetową, ostatnio wspierając zespół PixAd. Portfolio rozbudowuje Maja Janicka, zajmująca się do niedawna social media w jednej z londyńskich firm.
Oferta Royal Ad jest odpowiedzią na potrzeby rynku, na którym brakowało właściwej propozycji dla wymagających producentów dóbr luksusowych. Proponujemy reklamę w prestiżowych witrynach docierającą do potwierdzonych konsumentów. Wiemy, że wizerunek marki luksusowej musi być kompletny, również jeżeli chodzi o promocję – powieział Marcin Rupiński.
Obecnie spółka współpracuje z ponad 70 witrynami internetowymi, pogrupowanymi w kilku kategoriach tematycznych: Luksus, Biznes, Sztuka, Pasja, Nieruchomości i Turystyka, Technologia. Klienci mają możliwość reklamowania się m.in na stronach: Business Centre Club (bcc.org.pl), Polsko-Brytyjskiej Izby Handlowej (bpcc.org.pl), czy też w witrynach traktujących o ekskluzywnych aukcjach dzieł sztuki (artinfo.pl, rynekisztuka.pl).
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.