Od września użytkownicy portalu meble.pl, oprócz korzystania m.in. z katalogu prawie 400 zarejestrowanych firm meblarskich, zapoznawania się z aktualnościami na temat najnowszych trendów w projektowaniu mebli czy informacjami z branży, mogą również przeglądać szczegółową ofertę produktów pochodzących od firm zarejestrowanych w portalu.
Rozszerzenie funkcjonalności portalu o katalog produktów okazało się realnym zwiększeniem jego przydatności dla odbiorców co potwierdzają statystyki serwisu.
W ciągu miesiąca od uruchomienia nowego katalogu, liczba wizyt osiągnęła prawie 100.000 i była większa w stosunku do poprzednich miesięcy nawet o 30%. Znacznie wzrosła również długość wizyt oraz ilość przeglądanych podstron.
Prezentacja produktów podzielonych na poszczególne kategorie (np. meble kuchenne, biurowe, łazienkowe) to nie tylko nowa forma promocji, ale również dobry probierz obecnych trendów i kierunków designerskich w polskim meblarstwie. Wdrożona funkcjonalność jest dlatego bardzo przydatna zarówno dla przedstawicieli branży, ich partnerów biznesowych, jak i dla klientów indywidualnych, podejmujących decyzje zakupu.
Jak twierdzi Jarosław Czarnik, Dyrektor Zarządzający portalu: 'Nowa funkcjonalność jest kolejnym etapem strategicznego rozwoju serwisu, który będąc już w tej chwili największym internetowym portalem branży meblarskiej w Polsce, ma za zadanie skupianie społeczności branżowej oraz stanowić realną pomoc dla klientów indywidualnych podejmujących decyzje zakupowe.’
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.