Rozpoczynają się III Wirtualne Targi Edukacyjne

Od 30 marca do 1 kwietnia każdy odwiedzający III Wirtualne Targi Edukacyjne będzie mógł zapoznać się m.in. z ofertą studiów magisterskich, podyplomowych i MBA, kursów językowych oraz szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe.

Wirtualne Targi Edukacyjne są jedynym tego typu wydarzeniem w Polsce. Ich organizatorem jest firma Communication Partners, właściciel serwisu edukacyjnego www.edu.pracuj.pl. W tym roku odbędzie się już trzecia edycja targów. – W zeszłym roku stronę główną targów wyświetlono ponad 60 tysięcy razy, w tym roku spodziewamy się jeszcze większego zainteresowania – zapewnia Maciej Noga z Communication Partners.

Internetowe targi działają podobnie jak targi tradycyjne. Najwięcej przydatnych informacji odnajdą osoby zainteresowane inwestowaniem we własny rozwój oraz podnoszeniem kwalifikacji, dążące do zwiększenia swojej wartości na rynku pracy. Organizatorzy liczą, że dzięki targom oferty edukacyjne znajdą osoby pracujące, które nie mogą poświęcić wiele czasu na szukanie odpowiedniej szkoły językowej czy uczelni. – Zwykle najwięcej czasu zabiera znalezienie odpowiedniej oferty studiów podyplomowych czy MBA i uzyskanie niezbędnych informacji. Zajmuje to dużo czasu i pracy – mówi Marcin Pietras z Communication Partners, odpowiedzialny za organizację targów. – W czasie Wirtualnych Targów informacje dotyczące możliwości kształcenia będą zgromadzone w jednym miejscu, na stronie www.targi.edu.pracuj.pl. Zainteresowani będą mogli przejrzeć konkretne oferty i porozmawiać z przedstawicielami wybranych instytucji, nie ruszając się z biura czy uczelni.

Targi będą prezentować ofertę kształcenia i uzupełniania kwalifikacji, przeznaczoną dla studentów i absolwentów szkół wyższych oraz specjalistów i menedżerów. Będą oni mogli zapoznać się z propozycjami studiów uzupełniających, podyplomowych i MBA oraz z ofertami kursów podnoszących kwalifikacje zawodowe (np. ACCA, CIM). Na targach zaprezentują się także firmy, organizujące wyjazdy zagraniczne, szkolenia tradycyjne oraz e-learningowe.
Dla ułatwienia przestrzeń targowa zostanie podzielona na 11 pokoi tematycznych. Goście odwiedzający stronę www.targi.edu.pracuj.pl będą mogli obejrzeć prezentacje wybranych szkół, firm, instytucji oraz poznać przykłady osób, które wcześniej skorzystały z ich usług. Chat umożliwi rozmowę z przedstawicielami organizacji edukacyjnych, a forum – dyskusję na określony temat (np. MBA czy kursy e-learningowe), w której wezmą także udział sami wystawcy.
W Wirtualnych Targach Edukacyjnych weźmie udział około 60 organizacji edukacyjnych. Sponsorem głównym targów jest Polski Uniwersytet Wirtualny, a sponsorami pokoi tematycznych: Giełda Papierów Wartościowych, JDJ Bachalski, Międzynarodowe Centrum Zarządzania – Wydział Zarządzania UW, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu oraz Wyższa Szkoła Języków Obcych w Poznaniu. Patronat medialny objęły: „Rzeczpospolita”, „Student News”, „Dlaczego”, Radiostacja, Onet.pl i Nauka.pl.

http://www.targi.edu.pracuj.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top