Firma Google poinformowała o oficjalnym starcie Google Wallet. Projekt, zdaniem twórców, zastąpić ma tradycyjny portfel – ma być bardziej wygodny i bezpieczny. Czy przekonają się do niego sami użytkownicy?
Google Wallet startuje w dość ograniczonym wymiarze. Nie tylko jako usługa dostępna dla mieszkańców Stanów Zjednoczonych, ale również wyłącznie dla posiadaczy telefonu Nexus S w sieci Sprint. Kolejne sieci oraz marki telefonów działających w systemie Android mają pojawić się wkrótce.
Aplikacja umożliwia przechowywanie kart kredytowych (obecnie Citi MasterCard lub specjalną, pre-paidowową kartę Google), karty programów lojalnościowych czy podarunkowe. W przyszłości w ten sposób można będzie również realizować bilety na wydarzenia kulturalne, bilety komunikacji miejskiej czy różnego rodzaju numery identyfikacyjne.
Google Wallet wykorzystuję technologię zbliżeniową NFC (sprzedawcy muszą posiadać terminal MasterCard PayPass). Jest to nie tylko nowość dla użytkowników, ale również dla partnerów projektu – stąd, jak się wydaje, ograniczony, „testowy”, start projektu. Google zapowiada jednak, że pracuje nad rozszerzeniem programu m.in. o wsparcie dla kart Visa, Discover czy American Express.
Więcej informacji o projekcie pod tym adresem.
http://www.youtube.com/watch?v=DsaJMhcLm_A&feature=player_embedded
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.