Rusza Kampania Milenijna ONZ przygotowana przez TBWA

W październiku rusza Kampania Milenijna ONZ – kolejna akcja społeczna przygotowana przez TBWA Communication Group. Jej celem jest zwrócenie uwagi na polską politykę pomocy rozwojowej. Komunikacja stworzona przez agencję obejmie media ogólnopolskie – prasę, outdoor, kino i telewizję.

Celem Kampanii Milenijnej jest sprowokowanie dyskusji na temat pozycji, jaką zajmuje Polska względem biedniejszych krajów. Nasza polepszająca się sytuacja, zobowiązuje do udzielania wsparcia potrzebującym i na to pragniemy zwracać uwagę odbiorców naszej kampanii społecznej – mówi Malina Wieczorek Non Profit & Art Promotion Director TBWA Telescope.

Projekt, organizowany przez Organizację Narodów Zjednoczonych, ma za zadanie zapoznanie społeczeństwa polskiego z ONZ-owskimi Milenijnymi Celami Rozwoju,

a przede wszystkim budowaniem partnerstwa na rzecz rozwoju między narodami. Dalszym założeniem jest zbudowanie poparcia społecznego dla polskiej polityki pomocy słabiej rozwiniętym krajom.

TBWA, które z zaangażowaniem przyłączyło się do Kampanii, stworzyło kreacje projektu i zajmie się kompleksową obsługą materiałów komunikacyjnych. Agencja przygotowała layouty prasowe i outdoor. Do współpracy nad animowanym filmem reklamowym, który trafi do kin i telewizji, zaprosiła Wojciecha Kliczke i Krzysztofa Kokoryna.

Przy projekcie współpracują już Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Kanadyjska Agencja Rozwoju Międzynarodowego (CIDA), Gazeta Wyborcza, AMS, Onet.pl, Cinema City, TVP, Polskie Radio Program 1 i Radio Polonia.

Podobne Kampanie Milenijne organizowane są już od kilkunastu lat w krajach Europy Zachodniej. Koordynacją projektów zajmują się przedstawicielstwa ONZ we współpracy

z lokalnymi Ministerstwami Spraw Zagranicznych, oraz największymi mediami.

http://www.tbwa.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top