Rusza Kampania Milenijna ONZ przygotowana przez TBWA

Opublikowano: 15 września 2004. Kategoria: Rynek. Tagi:

W październiku rusza Kampania Milenijna ONZ – kolejna akcja społeczna przygotowana przez TBWA Communication Group. Jej celem jest zwrócenie uwagi na polską politykę pomocy rozwojowej. Komunikacja stworzona przez agencję obejmie media ogólnopolskie – prasę, outdoor, kino i telewizję.

Celem Kampanii Milenijnej jest sprowokowanie dyskusji na temat pozycji, jaką zajmuje Polska względem biedniejszych krajów. Nasza polepszająca się sytuacja, zobowiązuje do udzielania wsparcia potrzebującym i na to pragniemy zwracać uwagę odbiorców naszej kampanii społecznej – mówi Malina Wieczorek Non Profit & Art Promotion Director TBWA Telescope.

Projekt, organizowany przez Organizację Narodów Zjednoczonych, ma za zadanie zapoznanie społeczeństwa polskiego z ONZ-owskimi Milenijnymi Celami Rozwoju,

a przede wszystkim budowaniem partnerstwa na rzecz rozwoju między narodami. Dalszym założeniem jest zbudowanie poparcia społecznego dla polskiej polityki pomocy słabiej rozwiniętym krajom.

TBWA, które z zaangażowaniem przyłączyło się do Kampanii, stworzyło kreacje projektu i zajmie się kompleksową obsługą materiałów komunikacyjnych. Agencja przygotowała layouty prasowe i outdoor. Do współpracy nad animowanym filmem reklamowym, który trafi do kin i telewizji, zaprosiła Wojciecha Kliczke i Krzysztofa Kokoryna.

Przy projekcie współpracują już Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Kanadyjska Agencja Rozwoju Międzynarodowego (CIDA), Gazeta Wyborcza, AMS, Onet.pl, Cinema City, TVP, Polskie Radio Program 1 i Radio Polonia.

Podobne Kampanie Milenijne organizowane są już od kilkunastu lat w krajach Europy Zachodniej. Koordynacją projektów zajmują się przedstawicielstwa ONZ we współpracy

z lokalnymi Ministerstwami Spraw Zagranicznych, oraz największymi mediami.

http://www.tbwa.pl

Sylwester KozakRusza Kampania Milenijna ONZ przygotowana przez TBWA

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.