Rusza kampania telewizyjna sieci SATURN

Opublikowano: 16 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

Ruszyła najnowsza kampania reklamowa sieci SATURN pod hasłem „Pokochaj technologię i bądź sknerą”. Przypada ona na okres 3 lat działalności marki na rynku polskim i jest odzwierciedleniem planowanej na rok przyszły silnej ekspansji.
Nowa kampania "Pokochaj technologie i bądź sknerą" nawiązuje do dotychczasowych działań reklamowych marki (slogan "żer dla skner", kosmitka będąca ikoną marki) i ma na celu:

wzmocnienie wizerunku marki w miastach, w których działają markety SATURN (4 Warszawa, 2 Wrocław, 1 Kraków, 1 Katowice, 1 Gdańsk);

zbudowanie świadomości marki wśród potencjalnych konsumentów z innych miast;

umocnienie pozycji SATURNA wśród klientów.

 
Przygotowano spoty 15 i 30 sekundowe, które będą emitowane w następujących stacjach: TVN, TVP, TVP 2, Polsat, TVN 24, pomiędzy 14.11.2007 a 6.12.2007. Kampania będzie wsparta również emisjami radiowymi oraz działaniami o charakterze lokalnym na terenie samych marketów.
 
Polski spot jest adaptacją kampanii niemieckiej, dopasowaną do działań SATURNA na polskim rynku. Projektem kieruje Daria Perzyna – Manger ds. reklamy marki SATURN.

Adaptacją materiałów zajęła się agencja Young & Rubicam. Film został wyprodukowany przez ID Spot. Kampanię w telewizji zaplanował Universal McCann, pozostałe media planowane są przez dział planowania mediów Media-Saturn Holding Polska oraz lokalnie przez markety. W filmie wykorzystano fragment utworu brytyjskiej grupy Goldfrapp.
 
Saturn to marka, która pozycjonuje się jako kompetentny lider w dziedzinie nowych technologii, odpowiadający na stale rosnące oczekiwania klientów, również te związane z konkurencyjnością cenową.

Hanna LaskowskaRusza kampania telewizyjna sieci SATURN

Podziel się!

O autorze

hania