Pizza Hut, sieć restauracji Casual Dining, uruchamia nową odsłonę serwisu. Od października pod adresem www.pizzahut.pl internauci znajdą odświeżony serwis o oryginalnej szacie graficznej i ulepszonej nawigacji, zapewniającej szybszy dostęp do interesujących informacji.
„Zdecydowaliśmy się na odświeżenie naszej strony z kilku względów.” – mówi Izabela Winsztal, Brand Manager Pizza Hut. „Zależało nam przede wszystkim na jeszcze lepszym oddaniu charakteru naszych restauracji, pokazaniu, że jest to miejsce doskonałe na wiele okazji, zarówno na spotkanie przy kawie, biznesowy lunch czy kolację w gronie przyjaciół, z urozmaiconym, ciekawym menu. Dlatego wyjątkowo starannie opracowana została szata graficzna strony. Utrzymana w eleganckiej kolorystyce, stonowana i pięknie wystylizowana – naprawdę zwraca uwagę. Jest przy tym spójna ze zmianami jakie wprowadzamy zarówno w naszym menu, jak i w wystroju nowo otwieranych restauracji Pizza Hut.”
Zmiany dokonane zostały także w układzie logicznym serwisu, dzięki czemu strona stała się bardziej przejrzysta i przyjazna dla użytkownika. Pozwala na łatwą nawigację i szybki dostęp do najbardziej interesujących informacji. W nowym układzie graficznym bardziej widoczne są także elementy call-to-action (np. informacje o konkursach, możliwość zapisania się na biuletyn Pizza Hut itp.). Całkowicie zmieniona została sekcja „Menu”, która w obecnym układzie przypomina menu drukowane, eksponując tym samym, w wyjątkowo atrakcyjny sposób, potrawy serwowane w restauracjach Pizza Hut. Sekcja „Restauracje” oparta została na systemie API Google Maps, co pozwala z łatwością zorientować się w lokalizacji oraz dojeździe do restauracji, którą zainteresowany jest użytkownik.
Nowa odsłona serwisu www Pizza Hut przygotowana została przez agencję Genero.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.