Wkrótce rozpocznie się emisja filmu zrealizowanego do kampanii społecznej przeciwko pedofilii „Stop Pedofilom” przygotowanej przez agencję TBWA na zlecenie Fundacji Kidprotect.
„Przygotowanie filmu wzbudziło wiele emocji w osobach bezpośrednio zaangażowanych w jego produkcję. Ostatnio medialnie nagłośnione przypadki pedofilii i dyskusja, jaka wokół nich rozgorzała pokazują na istotny społecznie wymiar problemu. Jedynie jego odpowiednie nagłośnienie i uczciwe przedstawienie mogą przyczynić się do walki z wykorzystywaniem nieletnich. Mam nadzieje, że film ten spotka się z zainteresowaniem i w znaczący sposób przyczyni się do wzbogacenia dyskusji. Kampania już dziś wzbudziła uwagę nawet mediów światowych np. uzyskaliśmy pozytywne reakcje ze strony prasy holenderskiej” – mówi Malina Wieczorek Non Profit & Art Promotion Director TBWATelescope.
Intencja kampanii jest uświadomienie, że internet jest miejscem gdzie pedofile mają ułatwiony dostęp do dzieci wykorzystując ich nieświadomość. Kreacja filmu jest bardzo sugestywna. Strzałka pojawiająca się na ekranie, która kieruje huśtawką z dziewczynką pokazuje jak łatwo można manipulować nieświadomymi tego dziećmi. Tak właśnie ich bezbronność i naiwność wykorzystują pedofile działający w sieci
Spot telewizyjny przygotowany przez TBWA pt. „Huśtawka” emitowany będzie w stacjach telewizyjnych TV4, TV Puls, MTV, MTV Classic oraz w kinach.
Oprócz telewizji, reklamy ukazują się także w prasie i w internecie. Bezpłatnie, layouty prasowe przedstawiające dzieci zamieścili na swych stronach „Polityka”, „Newsweek Polska”, „Forum”, „Charaktery”, „Viva” oraz magazyn „Benefit”. Do kampanii przyłączył się również portal internetowy Onet.pl, firma MBM Ontrack, zajmująca się odzyskiwaniem danych komputerowych oraz Net Art – dostawca usług ISP.
Film „Stop Pedofilom” zrealizowany został przez OTO Studio Filmowe. Reżyserią do filmu zajął się Damian Pietrasik. Za kreację w TBWA odpowiedzialni są: Bartek Bartoszek, Darek Rzontkowski – Dyrektorzy Kreatywni, Robert Chudzik, Art Director oraz Joanna Mazurek, Copywriter.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.