Na początku czerwca zadebiutowała nowa sieć reklamowa Unique Ad, oferująca dotarcie do specjalistycznych grup managerów specjalistów i managerów takich branż jak rolnictwo, energetyka, przemysł, HoReCa czy transport i logistyka.
Nowa sieć reklamowa, poza pięcioma głównymi sektorami biznesu przemysłowego, umożliwia emitowanie kampanii reklamowych w serwisach skierowanych do specyficznych grup docelowych np.: lekarzy i pielęgniarek czy seniorów. Sieć prowadzi również rozbudowane kampanie zagraniczne.
Unique Ad w przemyślany sposób dopełnia nasze dotychczasowe działania, odpowiadając tym samym na wyjątkowe potrzeby rynku i klientów. Kładziemy nacisk na produkty, których efektem jest maksymalne zaangażowanie użytkowników, dbając tym samym o ich komfort – powiedziała Maja Janicka, Product Manager Royal Ad.
Właścicielem sieci jest spółka Royal Ad, która świadczy kompleksowe rozwiązania marketingowe – głównie w obszarze reklamy online. Skupia się ona na działaniach w segmencie dóbr luksusowych oraz na dotarciu do tzw. Premium Users – konsumentów majętnych.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.