Rusza wizerunkowa kampania wody Primavera

Opublikowano: 29 kwietnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Marka wód źródlanych Primavera, należąca do koncernu Danone i San Benedetto, od 5 maja tego roku rozpocznie ogólnopolską, wizerunkową kampanię w telewizji.
W tym celu dom mediowy MPG, który pracuje dla tego klienta, zaplanował i
kupił czas reklamowo – sponsoringowy. Wiodącymi stacjami w kampanii będą TVP oraz Polsat.

Piętnasto i trzydziestosekundowe spoty będą emitowane przez ponad trzy miesiące, natomiast ośmiosekundowy sponsoring pojawi się przed serialem „Pierwsza miłość” oraz prognoza pogody we wspólnym paśmie TVP2 i TVP3.

Kreację do tej kampanii przygotowała, współpracująca z firmą Polska Woda, agencja "b&j".

Hanna LaskowskaRusza wizerunkowa kampania wody Primavera

Podziel się!

O autorze

hania