Pod adresem iParts.pl ruszył serwis dystrybucyjny części zamiennych do aut. Z blisko dwoma milionami części do różnych marek samochodów jest to jeden z największych sklepów motoryzacyjnych w Polsce. Indywidualnych i korporacyjnych klientów mają przekonać bogaty asortyment, niskie ceny i darmowa wysyłka.
Prace nad serwisem rozpoczęły się jeszcze w styczniu 2008 roku. Obejmowały wieloetapową współpracę trzech interdyscyplinarnych zespołów w Polsce i Niemczech. Jak mówią twórcy iParts.pl, jednym z większych wyzwań przed jakimi stanął zespół realizacyjny było zintegrowanie kilku zaawansowanych systemów informatycznych działających on-line w kraju i za granicą.
System, na jakim oparty jest sklep, składa się z aplikacji internetowej sklepu, systemu katalogowania części TecDoc Webservice (pierwsze wdrożenie w kraju), systemu ERP połączonego z zewnętrznym systemem logistycznym, aplikacji CRM zarządzającej Biurem Obsługi Klienta zintegrowanej z serwerem telekomunikacyjnym i narzędzi monitoringowych. Serwery danych spółki zlokalizowane są w centrum danych w Krakowie.
Spółka iParts jest pierwszą w Polsce firmą, która skutecznie wdrożyła system TecDoc Webservice. Prowadzony przez nią sklep iParts.pl to pierwszy i jedyny do dziś w kraju sklep internetowy zintegrowany z międzynarodowym systemem katalogowania części – TecDoc. Umożliwia on skuteczną identyfikację części podczas dokonywania ich zakupów, będąc aktualnym i najszerszym zakresem danych części dla całej branży motoryzacyjnej – zachwala Robert Szwed, Country Manager TecDoc Poland.
Sklep wystartował w wersji beta i przez kilka miesięcy będzie funkcjonował w tej fazie celem sukcesywnego dodawania nowych funkcji oraz usuwania powstających w trakcie rozwoju błędów. Serwis w pełnej funkcjonalności zostanie uruchomiony na przełomie 2009 i 2010 roku.
Dołożyliśmy wszelkich starań aby nasza platforma sprzedaży była jak najbardziej przyjazna dla każdego Internauty. Umożliwia ona w bardzo prosty i przejrzysty sposób zakup najlepszych części i akcesoriów z darmową dostawą oraz pełną gwarancją producentów – mówi Maciej Wrześniewski prezes zarządu iParts Sp.z o.o..
Nad prawidłowym doborem części czuwa zespół konsultantów Biura Obsługi Klienta dostępnych codziennie od godziny 9:00 aż do 20:30 przez infolinię, e-mail oraz chat.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.