Pod adresem iParts.pl ruszył serwis dystrybucyjny części zamiennych do aut. Z blisko dwoma milionami części do różnych marek samochodów jest to jeden z największych sklepów motoryzacyjnych w Polsce. Indywidualnych i korporacyjnych klientów mają przekonać bogaty asortyment, niskie ceny i darmowa wysyłka.
Prace nad serwisem rozpoczęły się jeszcze w styczniu 2008 roku. Obejmowały wieloetapową współpracę trzech interdyscyplinarnych zespołów w Polsce i Niemczech. Jak mówią twórcy iParts.pl, jednym z większych wyzwań przed jakimi stanął zespół realizacyjny było zintegrowanie kilku zaawansowanych systemów informatycznych działających on-line w kraju i za granicą.
System, na jakim oparty jest sklep, składa się z aplikacji internetowej sklepu, systemu katalogowania części TecDoc Webservice (pierwsze wdrożenie w kraju), systemu ERP połączonego z zewnętrznym systemem logistycznym, aplikacji CRM zarządzającej Biurem Obsługi Klienta zintegrowanej z serwerem telekomunikacyjnym i narzędzi monitoringowych. Serwery danych spółki zlokalizowane są w centrum danych w Krakowie.
Spółka iParts jest pierwszą w Polsce firmą, która skutecznie wdrożyła system TecDoc Webservice. Prowadzony przez nią sklep iParts.pl to pierwszy i jedyny do dziś w kraju sklep internetowy zintegrowany z międzynarodowym systemem katalogowania części – TecDoc. Umożliwia on skuteczną identyfikację części podczas dokonywania ich zakupów, będąc aktualnym i najszerszym zakresem danych części dla całej branży motoryzacyjnej – zachwala Robert Szwed, Country Manager TecDoc Poland.
Sklep wystartował w wersji beta i przez kilka miesięcy będzie funkcjonował w tej fazie celem sukcesywnego dodawania nowych funkcji oraz usuwania powstających w trakcie rozwoju błędów. Serwis w pełnej funkcjonalności zostanie uruchomiony na przełomie 2009 i 2010 roku.
Dołożyliśmy wszelkich starań aby nasza platforma sprzedaży była jak najbardziej przyjazna dla każdego Internauty. Umożliwia ona w bardzo prosty i przejrzysty sposób zakup najlepszych części i akcesoriów z darmową dostawą oraz pełną gwarancją producentów – mówi Maciej Wrześniewski prezes zarządu iParts Sp.z o.o..
Nad prawidłowym doborem części czuwa zespół konsultantów Biura Obsługi Klienta dostępnych codziennie od godziny 9:00 aż do 20:30 przez infolinię, e-mail oraz chat.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.