Ruszył nowy portal dla mężczyzn

Opublikowano: 17 września 2018. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Na medialnej mapie Polski pojawił się nowy, skierowany do mężczyzn portal – Sztos.pl. Redaktorem naczelnym serwisu został Łukasz Załuski, dziennikarz, były zastępca redaktora naczelnego miesięcznika „Focus”. Na Sztos.pl znajdą się m.in. treści dotyczące motoryzacji, technologii, sportu, kultury, mody męskiej i kuchni.

Ruszył nowy portal dla mężczyzn 1Sztos.pl kieruje swoje teksty przede wszystkim do mężczyzn. Na portalu są publikowane zarówno aktualności, jak i dłuższe artykuły w postaci felietonów. Zespół redakcyjny tworzą dziennikarze oraz blogerzy. Wśród nich m.in. Rafał Jemielita („Playboy”, „TVN Turbo”), Marek Tretyn (Foodsnob.pl, „Logo”), Michał Gronowski (Pangrono.pl), a także Tytus Hołdys, Jarosław Babraj, Adam Węgłowski, Max Suski, Paweł Bonik i Robert Wiertlewski. Niebawem planowana jest również premiera kanału Sztos.pl na YouTube. Wydawcą Sztos.pl jest agencja kreatywna Whisky Media.

Jako Whisky Media stawiamy nie tylko na treści tworzone dla naszych klientów, chcemy zrobić krok dalej, czyli stworzyć dla nich naturalną przestrzeń w mediach. Zauważyliśmy, że w segmencie komunikacji dla mężczyzn jest wciąż niezagospodarowany obszar i duże zapotrzebowanie na wysokiej jakości treści – zarówno felietonowe jak i krótsze formaty. Z tej właśnie potrzeby powstał Sztos.pl – powiedział Łukasz Głombicki, prezes Whisky Media.

Dawid ZarazińskiRuszył nowy portal dla mężczyzn

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.