Na medialnej mapie Polski pojawił się nowy, skierowany do mężczyzn portal – Sztos.pl. Redaktorem naczelnym serwisu został Łukasz Załuski, dziennikarz, były zastępca redaktora naczelnego miesięcznika „Focus”. Na Sztos.pl znajdą się m.in. treści dotyczące motoryzacji, technologii, sportu, kultury, mody męskiej i kuchni.
Sztos.pl kieruje swoje teksty przede wszystkim do mężczyzn. Na portalu są publikowane zarówno aktualności, jak i dłuższe artykuły w postaci felietonów. Zespół redakcyjny tworzą dziennikarze oraz blogerzy. Wśród nich m.in. Rafał Jemielita („Playboy”, „TVN Turbo”), Marek Tretyn (Foodsnob.pl, „Logo”), Michał Gronowski (Pangrono.pl), a także Tytus Hołdys, Jarosław Babraj, Adam Węgłowski, Max Suski, Paweł Bonik i Robert Wiertlewski. Niebawem planowana jest również premiera kanału Sztos.pl na YouTube. Wydawcą Sztos.pl jest agencja kreatywna Whisky Media.
Jako Whisky Media stawiamy nie tylko na treści tworzone dla naszych klientów, chcemy zrobić krok dalej, czyli stworzyć dla nich naturalną przestrzeń w mediach. Zauważyliśmy, że w segmencie komunikacji dla mężczyzn jest wciąż niezagospodarowany obszar i duże zapotrzebowanie na wysokiej jakości treści – zarówno felietonowe jak i krótsze formaty. Z tej właśnie potrzeby powstał Sztos.pl – powiedział Łukasz Głombicki, prezes Whisky Media.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!