Na medialnej mapie Polski pojawił się nowy, skierowany do mężczyzn portal – Sztos.pl. Redaktorem naczelnym serwisu został Łukasz Załuski, dziennikarz, były zastępca redaktora naczelnego miesięcznika „Focus”. Na Sztos.pl znajdą się m.in. treści dotyczące motoryzacji, technologii, sportu, kultury, mody męskiej i kuchni.
Sztos.pl kieruje swoje teksty przede wszystkim do mężczyzn. Na portalu są publikowane zarówno aktualności, jak i dłuższe artykuły w postaci felietonów. Zespół redakcyjny tworzą dziennikarze oraz blogerzy. Wśród nich m.in. Rafał Jemielita („Playboy”, „TVN Turbo”), Marek Tretyn (Foodsnob.pl, „Logo”), Michał Gronowski (Pangrono.pl), a także Tytus Hołdys, Jarosław Babraj, Adam Węgłowski, Max Suski, Paweł Bonik i Robert Wiertlewski. Niebawem planowana jest również premiera kanału Sztos.pl na YouTube. Wydawcą Sztos.pl jest agencja kreatywna Whisky Media.
Jako Whisky Media stawiamy nie tylko na treści tworzone dla naszych klientów, chcemy zrobić krok dalej, czyli stworzyć dla nich naturalną przestrzeń w mediach. Zauważyliśmy, że w segmencie komunikacji dla mężczyzn jest wciąż niezagospodarowany obszar i duże zapotrzebowanie na wysokiej jakości treści – zarówno felietonowe jak i krótsze formaty. Z tej właśnie potrzeby powstał Sztos.pl – powiedział Łukasz Głombicki, prezes Whisky Media.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.