Chętnych do złożenia życzeń było bardzo wielu. I nie można się dziwić, skoro sieć Media Markt obchodzi jubileusz 10-lecia. Kto i w jaki sposób to robił, można zobaczyć w najnowszej kampanii marketingowej marketera „I tak liczy się tylko urodzinowa cena”.
10 lat obecności na rynku to znakomita okazja do wyrazistej kampanii. Tym razem Media Markt zorganizował otwarty casting, podczas którego chętni mogli w najoryginalniejszy sposób złożyć życzenia jubilatowi – sieci Media Markt. Najciekawsze oraz najbardziej ekspresyjne życzenia zostały włączone do opracowanych materiałów reklamowych.
Kampania jubileuszowa „I tak liczy się tylko urodzinowa cena” to kolejna nowatorska forma reklamy przygotowana przez sieć Media Markt. Jest ona kontynuacją linii marketingowej, która bazuje na ekspresji niezawodowych aktorów – „naturszczyków”. Kolejne odsłony akcji będą prezentowane w najbliższej przyszłości.
Akcja marketingowa obejmuje:
Spoty telewizyjne: 30 sekundowe (wizerunkowe) emitowane w telewizjach: TVP I, TVP II, TVN i Polsat.
Spoty telewizyjne: 40 sekundowe (produktowe) emitowane w telewizjach: TVP I, TVP II, TVN i Polsat.
Wsparcie: gazetka promocyjna, reklama radiowa, billboardy. Media do kompani zostały zakupione przez dział mediów Media Markt. Kreacja: Agencja Demner Merlicek & Bergmann z Wiednia; Produkcja: Agencja IDEAL Darek Szai Szendel.
Reklamy Media Markt wyświetlane za pośrednictwem portalu YouTube obejrzało w ciągu 3 dni ponad 130 tys. osób.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.