Ruszyła jubileuszowa kampania Media Markt

Opublikowano: 25 września 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Chętnych do złożenia życzeń było bardzo wielu. I nie można się dziwić, skoro sieć Media Markt obchodzi jubileusz 10-lecia. Kto i w jaki sposób to robił, można zobaczyć w najnowszej kampanii marketingowej marketera „I tak liczy się tylko urodzinowa cena”.
10 lat obecności na rynku to znakomita okazja do wyrazistej kampanii. Tym razem Media Markt zorganizował otwarty casting, podczas którego chętni mogli w najoryginalniejszy sposób złożyć życzenia jubilatowi – sieci Media Markt. Najciekawsze oraz najbardziej ekspresyjne życzenia zostały włączone do opracowanych materiałów reklamowych.

Kampania jubileuszowa „I tak liczy się tylko urodzinowa cena” to kolejna nowatorska forma reklamy przygotowana przez sieć Media Markt. Jest ona kontynuacją linii marketingowej, która bazuje na ekspresji niezawodowych aktorów – „naturszczyków”. Kolejne odsłony akcji będą prezentowane w najbliższej przyszłości.

Akcja marketingowa obejmuje:
Spoty telewizyjne: 30 sekundowe (wizerunkowe) emitowane w telewizjach: TVP I, TVP II, TVN i Polsat.
Spoty telewizyjne: 40 sekundowe (produktowe) emitowane w telewizjach: TVP I, TVP II, TVN i Polsat.

Wsparcie: gazetka promocyjna, reklama radiowa, billboardy. Media do kompani zostały zakupione przez dział mediów Media Markt. Kreacja: Agencja Demner Merlicek & Bergmann z Wiednia; Produkcja: Agencja IDEAL Darek Szai Szendel.

Reklamy Media Markt wyświetlane za pośrednictwem portalu YouTube obejrzało w ciągu 3 dni ponad 130 tys. osób.

Hanna LaskowskaRuszyła jubileuszowa kampania Media Markt

Podziel się!

O autorze

hania