Chętnych do złożenia życzeń było bardzo wielu. I nie można się dziwić, skoro sieć Media Markt obchodzi jubileusz 10-lecia. Kto i w jaki sposób to robił, można zobaczyć w najnowszej kampanii marketingowej marketera „I tak liczy się tylko urodzinowa cena”.
10 lat obecności na rynku to znakomita okazja do wyrazistej kampanii. Tym razem Media Markt zorganizował otwarty casting, podczas którego chętni mogli w najoryginalniejszy sposób złożyć życzenia jubilatowi – sieci Media Markt. Najciekawsze oraz najbardziej ekspresyjne życzenia zostały włączone do opracowanych materiałów reklamowych.
Kampania jubileuszowa „I tak liczy się tylko urodzinowa cena” to kolejna nowatorska forma reklamy przygotowana przez sieć Media Markt. Jest ona kontynuacją linii marketingowej, która bazuje na ekspresji niezawodowych aktorów – „naturszczyków”. Kolejne odsłony akcji będą prezentowane w najbliższej przyszłości.
Akcja marketingowa obejmuje:
Spoty telewizyjne: 30 sekundowe (wizerunkowe) emitowane w telewizjach: TVP I, TVP II, TVN i Polsat.
Spoty telewizyjne: 40 sekundowe (produktowe) emitowane w telewizjach: TVP I, TVP II, TVN i Polsat.
Wsparcie: gazetka promocyjna, reklama radiowa, billboardy. Media do kompani zostały zakupione przez dział mediów Media Markt. Kreacja: Agencja Demner Merlicek & Bergmann z Wiednia; Produkcja: Agencja IDEAL Darek Szai Szendel.
Reklamy Media Markt wyświetlane za pośrednictwem portalu YouTube obejrzało w ciągu 3 dni ponad 130 tys. osób.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.