Ruszyła XII. edycja konkursu kreacji w reklamie Kreatura. Przewodniczącym jury będzie Philippe Boutie, CEO francuskiej agencji Lamtar Planning & Communications. Obrady jury Kreatury będą trwały dwa dni – 1-2 kwietnia. 3 kwietnia zaplanowana jest konferencja z udziałem jurorów konkursu – Forum Marketingu i Reklamy.
Tegoroczne jury składa się z międzynarodowych ekspertów reklamy:
– Philippe Boutie, autor wielu publikacji w branżowych pismach na całym świecie,
– Nina Dinjaski, Business Development Director OpenAd.net;
– Serge Feneneko, partner z holenderskiej agencji Novocortex, odpowiedzialnej za przygotowanie i realizację kampanii online, laureat wielu nagród kreatywnych (m.in. Golden Hammer, Red Apple Golden Award of Montreux);
– Vlad Vasyukhin, popularny rosyjski pisarz, dziennikarz i copywriter, obecnie kolumnista z www.sostav.ru, wiodącego medium poświęconego zagadnieniom marketingu, reklamy i PR, autor wielu książek na temat komunikacji;
– Ingmar Janson, obecnie managing director sieci agencji Scholz & Friends International (Janson wkrótce będzie pracował w funduszu Private Equity Gesellschaft Econa oraz będzie odpowiedzialny za rozwój S&F Stockholm).
Prace do konkursu można zgłaszać w 14 kategoriach: żywność, napoje, usługi, dom, artykuły gospodarstwa domowego, biuro, zdrowie i uroda, motoryzacja, firma, kampania, materiały promocyjne, reklama społeczna, reklama własna i techniki. Termin zgłoszeń to 7 marca 2008 r.
Konkurs jest otwarty dla agencji reklamowych, interaktywnych, klientów, studiów filmowych, fotograficznych, projektowych, dla twórców indywidualnych oraz dla wszystkich marketerów prowadzących działania reklamowe. Organizatorem konkursu jest VFP Communications, wydawca m.in. tygodnika "Media & Marketing Polska".
Gala finałowa Kreatury odbędzie się 11 kwietnia w Fabryce Trzciny w Warszawie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.