Z końcem maja 2009 została uruchomiona nowa strona internetowa Acxiom Polska pod adresem www.acxiom.pl. W odróżnieniu od poprzedniczki, nowa wersja serwisu internetowego jest bardziej przystępna dla użytkownika, pozwala na szybkie przeszukiwanie oferty Acxiom zarówno po produktach i usługach firmy jak i z punktu widzenia przedstawiciela konkretnej branży.
Szczególnie przydatna dla klientów firmy jest wyszukiwarka branżowa, która pozwala na znalezienie odpowiednich rozwiązań oferowanych przez Acxiom konkretnej branży. Dodatkowo serwis został wzbogacony o rozbudowaną sekcję Kariera, w której firma zamieszcza aktualne oferty pracy, pozycjonując się wśród jednych z bardziej aktywnych pracodawców na rynku.
Poza dodatkowymi merytorycznymi informacjami, serwis ma też nową szatę graficzną, bardziej nowoczesny design oraz przyjaźniejsze dla oka animacje.
Nowa strona internetowa będzie do połowy czerwca uruchomiona we wszystkich europejskich przedstawicielstwach Acxiom, tj. w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Holandii, Francji i Portugalii.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...