Dziś w sprzedaży razem z tygodnikiem Newsweek Polska ukaże się kolejna książka z serii POD LUPĄ NEWSWEEKA zatytułowana „W IMIĘ OJCA. Fenomen Tadeusza Rydzyka”.
Książka jest próbą odpowiedzi na pytanie, kim jest człowiek, przed którym drżą wielcy tego świata – genialnym i bezkompromisowym kapłanem, czy tylko politycznym propagandystą, zręcznie sterującym informacją? Skąd opinia, że to on powołuje do życia koalicje, by za chwilę grzebać kariery polityków. I dlaczego o jego przychylność zabiegają przedstawiciele największych partii w kraju.
Autorami książki o życiu redemptorysty z Torunia są dziennikarze Tomasz Potkaj oraz Konrad Piskała.
Seria książek Newsweeka, będących dodatkiem do części nakładu tygodnika, prezentuje tematy i sprawy publiczne, które wymagają szerszej dziennikarskiej analizy, niż jest to możliwe na łamach tygodnika. "W IMIĘ OJCA. Fenomen Tadeusza Rydzyka" jest już szóstą książką z serii POD LUPĄ NEWSWEEKA. Ostatnio ukazała się pozycja traktująca o polskim sporcie – zatytułowana "Leo zawodowiec. Jak Beenhakker odmienił Polaków". Tę i poprzednie książki można kupić przez stronę internetową www.newsweek.pl/podlupa.
Książka wraz z Newsweekiem ukaże się w nakładzie 40 tys. egzemplarzy w cenie 7,99 zł. Będzie wsparta kampanią promocyjną w RMF FM, Radio ZET, programach I i III Polskiego Radia oraz w stacjach lokalnych, a także w tytułach własnych Axel Springer Polska.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.