„Nowa Toyota Avensis – siła charakteru” – pod takim hasłem 11 stycznia rozpoczął się drugi etap kampanii zrealizowanej przez Saatchi & Saatchi Communications dla Toyota Motor Poland. Jest to kampania wprowadzająca na rynek nową generację Toyoty Avensis.
Flagowy model tego japońskiego producenta i lidera rynku można zadebiutował w Polsce podczas premiery, która odbyła się w salonach Toyoty w miniony weekend 10 i 11 stycznia.
Pierwszy etap kampanii, obejmujący premierę i dni otwarte, miał na celu zachęcenie klientów do odwiedzenia salonów i wypróbowania nowego modelu na jazdach testowych. Ta cześć kampanii wsparta była 15″ reklamą telewizyjną, ogłoszeniami prasowymi oraz działaniami w internecie (ten etap zakończył się w ostatni weekend).
Drugi etap rozpoczął się 11 stycznia i potrwa do końca lutego. Jego celem jest przedstawienie nowej generacji tego popularnego modelu oraz zastosowanych w nim rozwiązań, które nie tylko poprawiają bezpieczeństwo i komfort jazdy, ale także dostarczą nowych doznań podczas podróży. W drugiej części kampanii przygotowano adaptacje 30″ reklamy telewizyjnej oraz wykorzystano nośniki reklamy zewnętrznej, prasę i internet.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.