„Nowa Toyota Avensis – siła charakteru” – pod takim hasłem 11 stycznia rozpoczął się drugi etap kampanii zrealizowanej przez Saatchi & Saatchi Communications dla Toyota Motor Poland. Jest to kampania wprowadzająca na rynek nową generację Toyoty Avensis.
Flagowy model tego japońskiego producenta i lidera rynku można zadebiutował w Polsce podczas premiery, która odbyła się w salonach Toyoty w miniony weekend 10 i 11 stycznia.
Pierwszy etap kampanii, obejmujący premierę i dni otwarte, miał na celu zachęcenie klientów do odwiedzenia salonów i wypróbowania nowego modelu na jazdach testowych. Ta cześć kampanii wsparta była 15″ reklamą telewizyjną, ogłoszeniami prasowymi oraz działaniami w internecie (ten etap zakończył się w ostatni weekend).
Drugi etap rozpoczął się 11 stycznia i potrwa do końca lutego. Jego celem jest przedstawienie nowej generacji tego popularnego modelu oraz zastosowanych w nim rozwiązań, które nie tylko poprawiają bezpieczeństwo i komfort jazdy, ale także dostarczą nowych doznań podczas podróży. W drugiej części kampanii przygotowano adaptacje 30″ reklamy telewizyjnej oraz wykorzystano nośniki reklamy zewnętrznej, prasę i internet.
Wpisy promowane
- W jaki sposób dział HR może zyskać dzięki wdrożeniu platformy WorkflowSpecjaliści w działach HR często muszą się liczyć z wykonywaniem czasochłonnej i żmudnej pracy. Głównym celem posiadania działu HR w ...
- Bezpłatne ogłoszenia na rynku niemieckim – gdzie znaleźć dobre źródło informacji?Rynek niemiecki wciąż pozostaje dla Polaków niezwykle atrakcyjny. Tamtejsza gospodarka nie tylko dobrze sobie radzi nawet w trudnych czasach, ale ...
Wydarzenia
X edycja konkursu e-Commerce Polska awards
22.06.2022
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.