Firma Kaspersky Lab, producent rozwiązań służących do ochrony danych, została uznana przez Sąd Okręgowy w Waszyngtonie za niewinną w sprawie założonej przez firmę Zango, zajmującą się rozrywką online.
Firma Zango pozwała Kaspersky Lab w celu wymuszenia na firmie zmiany klasyfikacji szkodliwego oprogramowania, tak aby produkty Zango nie były uznawane za szkodliwe i aby potencjalnie niechciane programy Zango nie były blokowane. Zajmujący się sprawą Sędzia Coughenour oddalił zarzuty firmy Zango uznając, że firma Kaspersky Lab nie podlega żadnej odpowiedzialności na podstawie Ustawy Communications Decency Act (http://en.wikipedia.org/wiki/Section_230_of_the_Communications_Decency_Act).
Orzeczenie Sądu staje w obronie wolnego wyboru klienta w sprawie określania informacji, które są dozwolone w systemie komputerowym i pozwala producentom rozwiązań chroniących przed szkodliwym oprogramowaniem na identyfikowanie kategoryzowanie oprogramowania, które może być potencjalnie niechciane i niebezpieczne zgodnie z własnym uznaniem. Dokładnie do tego zostało stworzone oprogramowanie firmy Kaspersky Lab. Użytkownicy mogą dostosowywać ustawienia programu w celu zezwalania na pobieranie i uruchamianie dowolnych treści oraz programów.
„Misją Kaspersky Lab jest i zawsze było podejmowanie wszelkich działań w celu uczynienia Internetu bezpieczniejszym miejscem dla wszystkich. Jesteśmy podekscytowani orzeczeniem Sądu, ponieważ potwierdza on, że ochrona użytkowników zawsze musi być najważniejsza” – powiedział Eugene Kaspersky, dyrektor generalny Kaspersky Lab.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.