SalesTube wygrywa obsługę Travelist.pl

Opublikowano: 14 stycznia 2020. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

SalesTube, agencja one stop shop dla e-commerce należąca do Group One, rozpoczyna współpracę z Travelist, serwisem rezerwacyjnym działającym na polskim rynku turystycznym.

SalesTube wygrywa obsługę Travelist.pl 1

Stała współpraca, będzie obejmowała strategię, planowanie i optymalizację mediów oraz analitykę, w tym wdrożenie Data Management Platform, aktywizację danych i atrybucję sprzedaży.

Chcielibyśmy, aby 2020 rok był dla Travelist rokiem rewolucyjnych zmian, które w kolejnych latach pozwolą nam rosnąć równie dynamicznie, jak od czasu założenia. Żeby to osiągnąć, potrzebujemy dokonania skoku zarówno technologicznego, jak i związanego z podejściem do prowadzenia i optymalizacji działań mediowych. Wybraliśmy więc partnera, który doskonale zna specyfikę e-commerce, ze szczególnym uwzględnieniem roli danych oraz posiada kompetencje w obszarze wdrożeń technologicznych, w tym wdrożeń DMP. Pomysły, doświadczenie i entuzjazm zespołu SalesTube przekonały nas, że z nimi taki skok jest możliwy” – powiedział Krzysztof Dębski, Marketing Director Travelist.

Współpraca SalesTube z Travelist rozpoczyna się od lutego 2020 roku.

Sylwester KozakSalesTube wygrywa obsługę Travelist.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.